  • 1. Data: 2010-04-21 08:16:55
    Temat: Polska- to juz jest inny kraj
    Od: fatso <f...@n...com>

    mms://tvpol.wmod.llnwd.net/fc/a295/o2/FILES/28389238
    .wmv?WMContentBitrate=280000

    Link otrzymalem od czlowieka z California. Nazwisko historyczne, kazdemu
    z was znane.
    Otwiera sie w IE8 i u mnie, automatycznie, w RealPlayer.
    Polska sie zmienila w ostatnim tygodniu. jest inna od tej ktora znalem.
    Oby na lepsze.

  • 2. Data: 2010-04-21 11:52:58
    Temat: Nicht Polnishe Wirtshaft?
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:
> [...]
    > Otwiera sie w IE8 i u mnie, automatycznie, w RealPlayer.
    > Polska sie zmienila w ostatnim tygodniu. jest inna od tej ktora znalem.

    Swinskie Ryje mlodszej proweniencji, tzn produkt kopulacji rodzicow w
    pijanym widzie
    gdzies w ADM-skiej bramie( a tutaj sporo takich) nie zrozumieja o co mi
    chodzi.
    Polnishe Wirtshaft to mantra w niemieckiej psyche- kop Polaka w dupe bo
    on sam z siebie
    nic zrobic nie potrafi. Kopniety to i owszem, bedzie tyral od rana do
    zmierzchu.

    Pogrzeb Prezydenckiej Pary pokazany wyzej to dowod, ze cos sie zmienia,
    ze nie mozna
    juz pokazywac Polski jako Terra felix pijakow i marzycieli.

    Wiem cos o pogrzebach i uroczystosciach bo tyle ich widzialem w
    brytyjskiej TV i wiem,
    ze sukcesem udanego "show" jest praca u podstaw. To nie dlatego ci
    oficerowie nie wykopyrtneli sie
    wraz z trumna na stromych schodach do Katedry Wawelskiej, ze im sie nie
    powinela noga.
    Ale dlatego ze oni nad tym gdzies noca pracowali, cwiczyli. Podobnie z
    reszta- wszystko szlo jak
    zegarek a i publika zachowala sie godnie.

    Mysle, ze swiat to zauwazyl i swiat to doceni. Nie zdziwilbym sie
    gdyby zaistnialo znowu jakies
    parcie w gore na nasza poczciwa zlotowke. Stabilny kraj, pracowite
    normalne spoleczenstwo. Miasto
    Krakow pelne skarbow wartych odwiedzenia. Tylko kupowac taka walute.

    fatso

  • 3. Data: 2010-04-21 12:01:03
    Temat: Re: Nicht Polnishe Wirtshaft?
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > normalne spoleczenstwo. Miasto
    > Krakow pelne skarbow wartych odwiedzenia.  Tylko kupowac taka walute.

    Pewien jesteś, że to jakieś zmiany? Przecież od wieków najpierw kopiemy sobie
    grób, a później odprawiamy piękne pogrzeby. Pewien jesteś, że warto inwestować w
    kraju, w którym prezydent z ogromnym swiecznikiem władzy rozbija się, w jakimś
    lesie? Jedyna nadzieja, że jeszcze wyjdzie, że to jakiś zamach albo meteoryt czy
    coś innego przypadkowego. w przeciwnym razie to skandal. Choć i tak tylu
    dostojników na jednym pokładzie to skandal. Dziw bierze, że jeszcze rząd nie podał
    się do dymisji, a parlament nie został rozwiązany.

  • 4. Data: 2010-04-21 12:34:16
    Od: fatso <f...@n...com>

    a...@v...pl wrote:

> [...]
    > dostojników na jednym pokładzie to skandal. Dziw bierze, że jeszcze rząd nie podał
    > się do dymisji, a parlament nie został rozwiązany.

    niczego nie jestem pewny, Kolego, stad moj znak zapytania.
    Ten Sniadek, szef Solidarnosci, znowu zebral dzis oklaski na pogrzebie
    A.Walentynowicz w Gdansku.
    Gdyby tak PO i PiS byly zdolne sie zebrac na jakims szybkim konklawe i
    wziac sobie Sniadka na
    wspolnego prezydenckiego kandydata- to wtedy bym chyba mogl zdjac ow
    zapytajnik w tytule wyzej.

  • 5. Data: 2010-04-21 12:53:04
    Od: a...@v...pl

> [...]
    > wziac sobie Sniadka na
    > wspolnego prezydenckiego kandydata- to wtedy bym chyba mogl zdjac ow

    Sorry, na tytuł nie spojrzałem, a w tekście pytajnika nie było. To co napiszę to
    lekka utopia, ale wydaje się, że najwyższy czas na zmiany. Dawno temu pisałem,
    że post komuna i post solidarność do władzy się nie nadają. Trzeba wykreować
    młodych polityków. Teraz nadszedł czas, aby ich dopuścić do władzy, tylko czy
    oni gdzieś są. Trzeba osunąć od władzy elity głoszące hasło "Bóg, Honor,
    Ojczyzna", a z którego pozostał im tylko Bóg, inaczej prędzej czy później
    "wylądujemy" w jakimś lesie.

  • 6. Data: 2010-04-21 13:02:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    a...@v...pl wrote:

> [...]
    > Ojczyzna", a z którego pozostał im tylko Bóg, inaczej prędzej czy później

    Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do
    rzadzenia krajem, nowych ludzi.
    Ale Glowa Panstwa nie rzadzi i ta osoba musi miec swoja Gravitas, ciezar
    gatunkowy. Podejrzewam,
    ze PiS wystawi nastepnego Kaczora i wtedy chyba przegra.
    Kandydat wspolny z PO, ponad podzialami ale z charyzma- p. Sniadek to
    zupelnie inna propozycja.
    Robotnik z wasem niczym Bolek ale jak bardzo od cwanego Bolka inny. Taki
    w Palacu namiestnikowskim by sie nadal
    byle sie nie wtracal do praktycznej sztuki rzadzenia.

  • 7. Data: 2010-04-21 13:03:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso"

    > Gdyby tak PO i PiS byly zdolne sie zebrac na jakims szybkim konklawe i
    > wziac sobie Sniadka na

    dlaczego po i pis maja się łączyć i walczyć z innymi, skoro mogą rozdzielone
    dusze dzielić w kółko między sobą

  • 8. Data: 2010-04-21 13:04:04
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ojczyzna", a z którego pozostał im tylko Bóg, inaczej prędzej czy później

    wczoraj Hołdys o tym mówił
    tez uważam że idzie kres skostniałych od 20 lat elit w których są ciągle ci
    sami ludzie

  • 9. Data: 2010-04-21 16:12:42
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Ja bym to inaczej ujal, Panie Kolego: dopuscic mlode pokolenie do
    > rzadzenia krajem, nowych ludzi.

    To już drugi post w tym stylu, dopuścić młodość, huj z hasłem " Bóg, honor,
    ojczyzna". Nowe zadania na grupy? Macie już kogoś namaszczonego na
    przywódcę? Jątrzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne.
    Najpierw dowiedzcie się skąd wasz ród, bo mój ten od Piasta, Kraka, Lecha.

    http://tinyurl.com/y2ed9ss

    kc

  • 10. Data: 2010-04-21 18:12:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > przywódcę? Jątrzyć, podjudzać, za"robak"czać grupy i fora dyskusyjne.
    > Najpierw dowiedzcie się skąd wasz ród, bo mój ten od Piasta, Kraka, Lecha.

    najpierw daj sie przebadac genetycznie bo mi sie cos widzi zes ty sam
    Zyd aszkenazyjski
    podszywajacy sie pod Swinskiego Ryja.