  • 21. Data: 2002-06-10 07:41:22
    Temat: Re: Nie chcieli VE
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A moze to jest jednak bezczelnosc?

    Dokladnie. Wreszcie jakis sensowny glos.

    > Kaza klientwi ganiac po kase mimo ze maja posa. I tylko dlatego ze
    > troche wiecej ich to kosztuje - to po co tego posa maja?

    Poza tym jesli maja naklejke, ze przyjmuja VE to mnie reszta nie interesuje.
    Albo przyjmuja VE albo nie place w ogole.

  • 22. Data: 2002-06-10 08:38:30
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Poza tym jesli maja naklejke, ze przyjmuja VE to mnie reszta nie
    interesuje.
    > Albo przyjmuja VE albo nie place w ogole.

    Przepraszamy, chwilowe problemy z laczem - wie Pan VC by poszlo w off-line -
    no ale skoro Pan nie ma VC to skocz Pan do bankomatu ;-P

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-06-10 08:42:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 10:38:30AM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Przepraszamy, chwilowe problemy z laczem - wie Pan VC by poszlo w off-line -
    > no ale skoro Pan nie ma VC to skocz Pan do bankomatu ;-P

    G* by poszlo jak masz losowanie albo przekroczysz floorlimit.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-06-10 08:48:25
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > G* by poszlo jak masz losowanie albo przekroczysz floorlimit.

    Wiedza jaki maja FL, a z jaka czestotliwoscia jest wymuszana autoryzacja do
    embosowanych? Czy jets to az takie czeste?

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2002-06-10 08:50:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 10:48:25AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Wiedza jaki maja FL, a z jaka czestotliwoscia jest wymuszana autoryzacja do
    > embosowanych? Czy jets to az takie czeste?

    Jest. Na tyle ze nie mozna polegac ze wypukle beda szly bez
    autoryzacji a plaskie z autoryzacja.

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-06-10 08:58:09
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Jest. Na tyle ze nie mozna polegac ze wypukle beda szly bez
    > autoryzacji a plaskie z autoryzacja.

    Mozesz podac mniejwiecej z jaka jest to czestotliwoscia? Skoro twierdzisz ze
    jest to czeste to posiadanie karty embosowanej ma maly sens.

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2002-06-10 09:04:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 10:58:09AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Mozesz podac mniejwiecej z jaka jest to czestotliwoscia? Skoro twierdzisz ze
    > jest to czeste to posiadanie karty embosowanej ma maly sens.

    Bo jest dla posiadacza kart nie dla nich. Posiadacz kart ma
    statystycznie faktycznie male szanse na autoryzacje. Ale w koncu
    sklepowi sie pewnie tak co druga trafi do autoryzacji.

    I co oszczedzili?

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-06-10 09:08:37
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    >Ale w koncu sklepowi sie pewnie tak co druga trafi do autoryzacji.

    No to faktycznie dosc czesto

    > I co oszczedzili?

    Odpowiedz byla dana praktycznie na poczatku tego watku ze nie ;-)

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2002-06-10 09:12:55
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 11:08:37AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Odpowiedz byla dana praktycznie na poczatku tego watku ze nie ;-)

    Bo to bylo pytanie retoryczne ;-)

    --

    --w

  • 30. Data: 2002-06-10 10:57:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Bo jest dla posiadacza kart nie dla nich. Posiadacz kart ma
    > statystycznie faktycznie male szanse na autoryzacje. Ale w koncu
    > sklepowi sie pewnie tak co druga trafi do autoryzacji.

    Nie rozumiem. Jesli co druga transakcja trafia do autoryzacji, to jest
    to co druga zarowno dla sklepu, jak i dla klienta. Na pewno tak czesto
    to nie jest.

    MJ