  • 1. Data: 2008-12-04 10:53:49
    Temat: "Nie licytujmy się procentami"
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    http://finanse.wp.pl/kat,29314,title,Nie-licytujmy-s
    ie-procentami,wid,10634827,wiadomosc.html

    "Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK, głośno nawołuje do zaprzestania wojny na
    depozyty, bo dalsza walka wykrwawi branżę"

    znowu BZWBK chce pomóc klientom- czemu mnie to nie dziwi?

    --
    pozdr
    P.

  • 2. Data: 2008-12-04 11:00:05
    Temat: Re: "Nie licytujmy się procentami"
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > na depozyty, bo dalsza walka wykrwawi branżę"
    >
    > znowu BZWBK chce pomóc klientom- czemu mnie to nie dziwi?

    LOL. Czy to nie wyczerpuje znamion zmowy cenowej ? Do UOKiK go.. :)
    biedactwa....

  • 3. Data: 2008-12-04 13:58:57
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > http://finanse.wp.pl/kat,29314,title,Nie-licytujmy-s
    ie-procentami,wid,10634827,wiadomosc.html

    Kto daje 11%?

    "Osiem procent z hakiem za depozyt - to dzisiaj standard. Coraz więcej jest
    ofert na 9 proc., 10 proc., a są banki, które kuszą 11-procentowymi lokatami
    miesięcznymi. WIBOR (cena złotego na rynku bankowym) natomiast wynosi 6,5
    proc. Mateusz Morawiecki, prezes BZ WBK, głośno nawołuje do zaprzestania
    wojny na depozyty, bo dalsza walka wykrwawi branżę i doprowadzi do ostrej
    anemii całą gospodarkę. "

  • 4. Data: 2008-12-04 14:01:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    ie-procentami,wid,10634827,wiadomosc.html

    > Kto daje 11%?

    Chyba Citi w powiązaniu z jakims ścierwem "inwestycyjnym", albo Millennium.

    marekz

  • 5. Data: 2008-12-04 14:36:19
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    12% na 3M daje Multibank przy strukturze.

  • 6. Data: 2008-12-04 17:22:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Szymon napisał(a) w wiadomości: ...
    >12% na 3M daje Multibank przy strukturze.

    A na czym oparte? Tuż przed "kryzysem" kilka banków (o ile
    pamiętam m. in. ING i chyba KB) oferowało "struktury" oparte w dużym
    stopniu na... cenach ropy naftowej. Teraz to może nie takie głupie,
    ale wtedy.
    Pan bankowiec niech się dogada z innymi bankowcami aby zaczęli
    sobie wzajemnie ufać i pożyczać, a nie czekać na jakieś pakiety
    gwarancyjne od rządu. Przecież gość jawnie nawołuje do zmowy
    i zaprzestania konkurencji.
    Zresztą RPP już obniżyła stopy i pewnie zrobi to jeszcze.
    Arek

  • 7. Data: 2008-12-04 17:26:03
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    > pamiętam m. in. ING i chyba KB) oferowało "struktury" oparte w dużym
    > stopniu na... cenach ropy naftowej. Teraz to może nie takie głupie,

    Na ropie. Zwie się to Laponia. Wcześniej mieli Solar oparte na złocie,
    jednak dawali "tylko" 10% na 3M.

  • 8. Data: 2008-12-05 10:56:45
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Dec 4, 6:22 pm, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

> [...]
    > pamiętam m. in. ING i chyba KB) oferowało "struktury" oparte w dużym
    > stopniu na... cenach ropy naftowej. Teraz to może nie takie głupie,

    akurat dziś ulotkę miałem w rękach. Napisali tam, że graja
    jednocześnie na zwyżki i na zniżki, dali ładny wykres cen ropy i kupę
    marketingowych bzdur.
    12% dają na lokacie, ale nie więcej niż 40% kasy utopi...
    zainwestowanej w te "zakłady" o cenę ropy. Co do zysków z tej
    "operacji", to podają, że "jest szansa na ponadprzeciętne". Rozbawiło
    mnie to.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2008-12-05 11:00:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Czy to oni wymyslili produkt, że jest tylko ograniczony korytarz cen, w
    którym jest zysk dla klienta? Jak cena choć na jeden dzień pójdzie wyżej lub
    niżej, to klient wychodzi na zero? Bo ktoś mi mówił, że się taka oferta
    pojawiła, ale to aż niewiarygodne żeby się znalazł ktoś kto takie coś kupi.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-05 11:36:13
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Który konkretnie?