eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki "Nie licytujmy się procentami"Re: "Nie licytujmy się procentami"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Nie licytujmy się procentami"
    Date: Fri, 5 Dec 2008 12:00:24 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 19
    Message-ID: <ghb1f1$q81$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <gh8csm$enh$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gh8nn1$8ed$1@inews.gazeta.pl>
    <gh8nmc$t0f$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gh8pqr$761$1@news.dialog.net.pl>
    <gh93g4$u50$1@news.onet.pl>
    <f...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1228474658 26881 87.239.217.30 (5 Dec 2008 10:57:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Dec 2008 10:57:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f...@c...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:464521
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:ffeed242-f60e-4ec0-8161-6d35794a2abe@c1g2000yqg
    .googlegroups.com...

    akurat dziś ulotkę miałem w rękach. Napisali tam, że graja
    jednocześnie na zwyżki i na zniżki, dali ładny wykres cen ropy i kupę
    marketingowych bzdur.
    12% dają na lokacie, ale nie więcej niż 40% kasy utopi...
    zainwestowanej w te "zakłady" o cenę ropy. Co do zysków z tej
    "operacji", to podają, że "jest szansa na ponadprzeciętne". Rozbawiło
    mnie to.

    Czy to oni wymyslili produkt, że jest tylko ograniczony korytarz cen, w
    którym jest zysk dla klienta? Jak cena choć na jeden dzień pójdzie wyżej lub
    niżej, to klient wychodzi na zero? Bo ktoś mi mówił, że się taka oferta
    pojawiła, ale to aż niewiarygodne żeby się znalazł ktoś kto takie coś kupi.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1