eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie-ludzki Lukas [post negatywny]Nie-ludzki Lukas [post negatywny]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nie-ludzki Lukas [post negatywny]
    Date: Mon, 18 Feb 2002 15:34:39 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <a4r3mq$mqs$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1014043163 23388 212.244.73.171 (18 Feb 2002 14:39:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Feb 2002 14:39:23 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    User-Agent: Hamster/1.3.23.1
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164236
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Jak powszechnie wiadomo :-), 12.02 Euronet miał małą awarię
    padło połączenie pomiędzy Euronetem a Visą.
    Akurat w tym czasie byłem zmuszony pobrać gotówkę
    z e-konta w Lukasie. Musiałem wypłacić ją u dysponenta - za
    co bank skasował 2 zl.

    Następnego dnia pocztą e-bankową złożyłem tzw. reklamację
    dotyczącą pobrania 2 zł. prowizji. I oto, co mi bank odpowiedział:

    >Zgodnie z paragrafem 31 Regulaminu wydawania i użytkowania
    > karty Visa Elektron Lukas Banku "...
    >Bank nie ponosi również odpowiedzialności za skutki wynikłe
    > z wadliwego funkcjonowania bankomatu lub terminala elektronicznego
    > POS nie będącego własnością Banku...".

    Jak to było?
    "Tak powinno być w każdym banku"?

    to ja dziękuję

    Pete




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1