  • Data: 2007-07-23 11:08:24
    Temat: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w zeszłą niedzielę w Iławie bakomat PKO BP zjadł był kartę mojej żony. Na
    bankomacie ani kawałka numeru telefonu, ale na oddziale obok wypatrzyłem
    numer. Niestety niepełnowartościowy, bo 801. Wybrałem kasę swoją kartą,
    więc nie zostaliśmy na lodzie. Ale biorę kwitek i co widzę: Jest numer. Ale
    znów niepełnowartościowy 801. No to patrzę na tył mojej karty! O! jest
    normalny numer. Niestety.... Tam mogę tylko zastrzec maną w ręce kartę. Nic
    więcej...

    Pojechaliśmy więc do lasu... W poniedziałek udało się uzyskać typowy numer
    tego oddziału. zadzwoniliśmy. Spoko... do 7 dni można odebrać.

    Pojechaliśmy więc w środę. W banku, jak to w PKO BP, kolejka na godzinę
    czekania! No ale co zrobić... Czekamy... Na szczęście kartę oddali... Ale z
    nami czekał też inny poszkodowany, a panienka mówi: ,,no, z naszego
    bankomatu lepiej nie korzystać bo przez ostatni tydzień zjadł 10 kart...
    chyba wezwiemy kogoś do naprawy''... No bosko.... chyba wezwą.... A to że
    ja straciłem 100km na dojazdy po kartę i 4 godziny z wakacji to moje...

    Jak ja nie lubię PKO BP i Inteligo... system www niewygodny i
    niefunkcjonalny, karty mają problemy z autoryzacją a do tego jak widać w
    przypadkach trudnych jest niewesoło...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/