eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie polecam. Polbank - znikająca kasa.Nie polecam. Polbank - znikająca kasa.
  • Data: 2009-08-02 18:21:31
    Temat: Nie polecam. Polbank - znikająca kasa.
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Moja krótka historia związana z polbankiem.

    Konto założyłem jako drugie po mbankowym, ot głównie z tego względu,
    że wpłatomat mam pod domem.

    Było używane jedynie do drobnych transakcji w spożywczym, irytował nie
    dostęp do www, wieczne errory itp.

    Ostatnio (28.07 po 22) postanowiłem wrzucić w maszynę 900zł, wszystko
    super, przyjęło, wypluło druk.
    Na druku pierwsze co rzuciło mi się w oczy to 'dostępne środki 0zł' -
    a na koncie które jest podpięte pod kartę (samooszczędzające) było
    jakieś 2zł z hakiem.

    No nic, na drugi dzień idę sprawdzić saldo. 'Dostępne środki 862.99zł'
    - ktoś sobie pożyczył prawie 4 dyszki.
    Wchodzę do placówki mówię ocb, biorę od razy kopertę z dostępem do
    www, bo stare hasła pogubiłem. Babka nie jest mi w stanie wytłumaczyć
    o co chodzi, w systemie nie widzi żadnych blokad na transakcję kartą,
    potwierdza, że na koncie były środki 2zł z groszem przed wpłatą,
    dzwoni na infolinię, tam rozkładają ręce.
    Dostaje jedynie informacje, że złożona została reklamacja i potrwa ten
    cyrk ze dwa tygodnie.

    Ok, lecimy dalej.

    30.07 lecą 4 transakcję kartą, odpowiednio na:

    21,58
    8,60
    10,45
    22,70

    Tego samego dnia przed północą sprawdzam saldo w maszynie. 'Dostępne
    środki: 819,51zł'
    A powinno być 836,67zł.

    1.08 Wypłacam 550zł z polbankowej maszyny w rynku, we Wrocławiu.
    Po wypłacie 'dostępne środki: 238,58zł'
    Powinno być 286,67zł.
    Czyli niemal 50zł gdzieś zniknęło.

    Po południu postanowiłem wygenerować certyfikat i jednocześnie
    sprawdzić podgląd www. Hasło2 nie działało, wpisywałem identycznie z
    tym, co na kartce. Efekt?
    'Rachunek został zablokowany dla użytkownika 000515xxx. / Account
    locked for user 000515xxx.'

    Dzwonię na infolinie, proszę mi odblokować dostęp www. Hasło nie
    działało. Proszę Pana, aby odblokować Panu dostęp muszę znać Pański
    pin telefoniczny...
    Myślałem, że mnie szlag trafi, nie mogą mnie zweryfikować po telefonie
    na komórke, po danych, po imieniu matki.

    Jutro idę to wszystko wyjaśniać, jakim cudem ktoś kradnie moje
    pieniądze. Wydruki z terminali, wszystko mam.

    Nie polecam tego tworu, pierwszy raz zdarzyło mi się, aby bank kradł
    kasę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1