  • 1. Data: 2011-09-02 21:05:57
    Temat: Nie spieszą się
    Od: Marek <1...@4...eu>

    W środę wpłaciłem kasę na lokaty 100 dniowe w banku o "wyższej kulturze
    bankowości" i dziś (piątek) dostałem potwierdzenia założenia lokat - z
    datą dzisiejszą. Złupili odsetki za dwa dni! Zapewne nie nadążają z
    księgowaniem wpłat tych atrakcyjnych lokat :)

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-09-03 00:58:47
    Temat: Re: Nie spieszą się
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" j3rghs$s5a$...@m...internetia.pl

> [...]
    > założenia lokat - z datą dzisiejszą. Złupili odsetki za dwa dni! Zapewne nie
    nadążają z księgowaniem wpłat tych atrakcyjnych lokat

    Nie bądź małostkowy -- zaproponuj doliczenie odsetek i nie miej im tego za
    złe, że naliczyli te odsetki z opóźnieniem. :) Co Cię (za przeproszeniem)
    obchodzi, że przez te dwa dni nie było tych odsetek, skoro je odbierzesz
    dopiero za 100 dni. A to, że doliczą (choć z opóźnieniem) i wypłacą Tobie
    te odsetki za minione dwa dni (za środę i za czwartek) jest chyba oczywiste.
    No... Chyba, ze Alior to niższa kultura z rodem z chlewa, ale ja jestem pewny ;)
    tego, że to wyższa kultura, i że doliczą wiadome odsetki na czas, czyli przed
    wypłatą... :)

    Wybacz im zatem i nie chowaj w swym sercu urazy. Ważne, aby doliczyli
    odsetki, policzyli od nich odsetki :) i aby przeprosili Cię (oraz Tobie
    podobnych) za stworzoną przez nich sytuację...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-09-03 05:42:30
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    >dzisiejszą. Złupili odsetki za dwa dni! Zapewne nie nadążają z księgowaniem

    wplaciles w kasie banku czy zrobiles przelew z innego ?
    zauwazylem, ze zakladaja lokate dokladnie na nastepny dzien roboczy od
    wplywu srodkow
    czytalem chyba, ze lokata jest zakladana "najpozniej" w kolejnym dniu
    roboczym
    wg mnie jest tak w kazdym przypadku, a nie "najpozniej"

  • 4. Data: 2011-09-03 06:58:26
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    brum <b...@o...eu> napisał(a):

    > czytalem chyba, ze lokata jest zakladana "najpozniej" w kolejnym dniu
    > roboczym
    > wg mnie jest tak w kazdym przypadku, a nie "najpozniej"

    IMHO z iRegulaminu wynika, że powinni tą lokatę założyć tego samego dnia w
    którym dostali kasę:
    Za dzień zawarcia Umowy przyjmuje się dzień uznania Rachunku kwotą zasilenia.

    Swoją drogą z tymi regulaminami, to nieźle pojechali. Zamiast przygotować
    prosty, dedykowany regulamin lokaty na 2 strony, to nazałączali tego śmiecia
    i w sumie do końca nie wiadomo które zapisy tyczą się tej konkretnej lokaty,
    a które nie.

  • 5. Data: 2011-09-03 12:17:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Opalski" j3sj6h$p0f$...@i...gazeta.pl

    > [..] Zamiast przygotować prosty, dedykowany regulamin lokaty na 2 strony [..]

    A nie na 2 tomy? ;) Prosty na 2 strony? Chyba formatu A16. ;)
    Za każdym razem, gdy idę do Aliora, zauważam, że tracę czas. :)
    To miłe z ich strony, że tak dbają o mnie -- niejako przez lupę
    pokazując mi, gdzie tracę czas. :)

    Taki Kaufland potrafi zapłacić bonem (wartym 5 złotych) w wypadku,
    gdy klient straci zbyt wiele (więcej niż 5 minut) czasu, oczekując
    na obsługę w kasie... No, ale Kaufland to nie jest wyższa kultura... ;)

    Alior zwabia korzystnymi lokatami, kartami kredytowymi, wyższą kulturą
    bankowości -- choć marmur Aliora mam niemal na osiedlu, rzadko tam bywam
    i rzadko korzystam z usług tego Anku. Zamiast po zakurzonej i zasmrodzonej
    ulicy, mogę podreptać w mieszkaniu lub w lesie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-09-05 09:32:57
    Od: pI <u...@1...pl>

    Sat, 3 Sep 2011 07:42:30 +0200, na pl.biznes.banki, brum napisał(a):

> [...]
    > roboczym
    > wg mnie jest tak w kazdym przypadku, a nie "najpozniej"

    Ja przelewałem w piątek rano (zlecałem w czwartek wieczorem), dziś
    dostałem potwierdzenie założenia z datą sobotnią. Sobota jako dzień
    roboczy?

    --
    pI

  • 7. Data: 2011-09-05 12:08:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pI" 8w01x3foticb$....@a...org

    > Ja przelewałem w piątek rano (zlecałem w czwartek wieczorem), dziś
    > dostałem potwierdzenie założenia z datą sobotnią. Sobota jako dzień
    > roboczy?

    Dobrze, że to lokaty studniowe, bo gdyby tak zabierali po parę dni od tygodniowych...
    ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'