  • Data: 2009-03-24 11:24:35
    Temat: Niechciana KK z Cetelem
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzisiaj znalazlem w skrzynce pocztowej KK z Cetelemu na moje nazwisko,
    ktorej nie zamawialem. Jaka jest procedura rezygnacji z niej aby nie
    ponoscic zadnych kosztow. Czy jest ona juz wpisana w biku czy dopiero po
    aktywacji ?
    Calkiem mozliwe ze wcisli mi te karte przy okazji podpisywania jakiejs umowy
    o zakup czegos na raty, ale niestety nie moge sobie przypomniej bo raty
    ktore mialem z cetelemu splaciclem ponad rok temu a umowy juz nie mam bo
    wyrzucilem.