    From: "barbet" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Niektorzy sa na grupie sluzbowo???
    Date: Thu, 16 Jan 2003 14:53:20 +0100

    Dość rzadko zaglądam na tę grupę, ale ostatnio odnoszę wrażenie, że
    niektórzy chyba dostają jakieś profity za robienie złej atmosferki wokół
    niektórych (konkurencyjnych) banków. Wyciagąja jakieś niedorzeczne
    szczegóły, narzekają na rzeczy, których by uniknęli, gdyby np. przeczytali
    regulamin albo na fakty nie do sprawdzenia - ze im sie strona www nie
    chciala otworzyc, byleby zrobic szum ze cos jest nie tak.
    Może tak było od zawsze, ale nie zauważałem tego, dopóki nie spotkało to
    banku, o którym wiem, że jest OK, bo mam u nich konto prawie 3 lata i używam
    wszystkich opcji. Może przyczyna jest taka, że ten bank naprawde jest OK i
    dlatego za szybko powieksza popularność, co sie bardzo nie podoba
    konkurencji...
    Nie wierzcie wszystkiemu co tu pisza.

    pozdr barbet

    PS Nie podam nazwy banku, żeby ktoś nie pomyslal, że ja też tu służbowo