eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiespojnosc Peako24 / Peako SA › Niespojnosc Peako24 / Peako SA
  • Data: 2003-05-01 08:18:41
    Temat: Niespojnosc Peako24 / Peako SA
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Sytuacja byla taka - skladajac w swoim oddziale
    dyspozycję aktywacji Peako24, jednoczesnie zlozylem
    (na innej kartce) dyspozycje zmiany mojego adresu,
    zarowno stalego, jak i do korespondencji.

    Dzis zmienialem limit miesieczny i peako24 oddzwanialo do mnie,
    pytajac m.in. o oba te adresy.
    Oba podalem w nowej wersji i okazalo sie, ze jest problem,
    bo nie zostal zmieniony adres staly.
    No to podalem stary i spoko,
    ale dalej pytam sie tej milej pani, czemu jeden z adresow nie
    jest zaktualizowany, a raczej kiedy bedzie i jak mam sie dowiedziec
    czy to zrobili.

    Odpowidziala mi, ze dzwoniac do pekao24 NIE MOGE sprawdzic
    jaki jest w systemie moj staly adres, bo oni moga go widziec
    tylko w momencie oddzwaniania do mnie!.
    Staly adres moge sprawdzic tylko w swoim oddziale!

    Akurat do oddzialu nie chce mi sie juz biegac (moze sie to uda przez tel),
    ale troche mnie dziwi, ze pekao24 nie widzi mojego adresu stalego,
    a widzi go tylko oddzial.

    Wolalbym p prostu przy kolejnej operacji wymagajacej oddzwonienia
    wiedziec jaki adres podać, zeby sie zgadzalo :-)
    Ale to jeszcze nie jest najwazniejsze.

    Chodzi mi glownie o to - choc tu pewnosci 100% nie mam -
    - ze adres staly pojawia sie jako adres nadawcy przelewu. Prawda?

    Co Wy o tym wszystkim myslicie?

    Dzieki,

    latet


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1