  • 11. Data: 2004-12-09 23:58:06
    Temat: Re: Nieuczciwe działania mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > w koncu pracownik mbanku odezwal sie do nas i poinformowal
    dotąd czytałem ze zdziwieniem

    > ze okreslonego dnia dokladnie o okreslonej godzinie
    > konto zostanie odblokowane i bedzie mozna
    > tylko w tym momencie przelac pieniazki
    tu już niedowierzaniem

    > uzyskiwalismy odpowedz ze pieniadze gdzies przepadly w sieci
    tu pomału zaczynałem dostawać drgawek

    > malo tego - po dokonaniu przelewu pozostale 1000zl na
    > koncie takze zniknelo!!!
    tu już niebezpiecznie drżała mi przepona
    a fotel zaczął wydawać dziwne dźwięki

    > dyrekcja po naradzie zdecydowala sie oddac nam pieniazki
    tu udało mi się na moment spoważnieć

    > w 4 ratach po 500zl!!!!!!!!!
    ale tu juz spadłem z fotela,
    ROTFLMAO, ROTFLBTCUBS, ROTFLGO
    i nie wiem jakim cudem wytrzymały zwieracze
    dzieki czemu nie osiągnąłem stadium
    ROTFLMAOAPMP

    ps.To txt dla ludzi o mocnych nerwach,
    nie rozsyłajcie go dalej, bo jeszcze kogoś
    nieszczęśliwie rozerwie ze śmiechu ...

  • 12. Data: 2004-12-10 00:15:14
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > ps.To txt dla ludzi o mocnych nerwach,
    > nie rozsyłajcie go dalej, bo jeszcze kogoś
    > nieszczęśliwie rozerwie ze śmiechu ...

    Za późno. Poszło na pl.rec.humor.najlepsze ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 13. Data: 2004-12-10 00:35:11
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 9 Dec 2004 23:57:36 +0100, w <41b8d866$1@news.home.net.pl>, "Jarek23"
    <j...@l...pl> napisał(-a):

    > Nikt mi za to nie zapłacił i nie mam nic wspólnego z mBankiem. Po prostu
    > takie rzeczy się zdarzają w każdym banku. Niestety niektórym z
    > pl.biznes.banki "wspaniałość" mBanku zaburza zdolność logicznego myślenia i
    > analizy sytuacji...
    >
    > Cała dyskusja do prześledzenia na http://autokącik.pl forum HydePark...

    Skoro ja ci (tzn. autorowi) nie wierzę, to już nikt chyba nie uwierzy ;))

    A jeśli jesteś tam zarejestrowany to podpowiedz mu o cafe mBanku, niech tam
    zapoda wątek.

  • 14. Data: 2004-12-10 04:52:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jarek23 <j...@l...pl> zapodał(a):
    > Witam.
    >
    > "przedstawie Wam moje klopoty z mbankiem i prosze jednoczesnie o jakieklowiek
    porady w tej sprawie.
    [...]
    > wielu ludzi ma z nimi takie problemy i pieniazki kiedys !!!!! w koncu sie
    odnajduja!!! po prostu wstyd!!!!!! i zenada!!!

    Masz rację, wstyd i żenada :)

    ps. a może bank proponował, że odda w naturze? np. makulatura?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 15. Data: 2004-12-10 06:51:42
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    "urzekła mnie Twoja historia" :-)

    proponuję jednak mniej zaufania do tekstu pisanego nieznanych Ci osobiście
    osob - napisać jakąkolwiek historyjkę może każdy - w zależności od fantazji
    może być ona lepsza lub gorsza

    o papierze mówią że wszystko przyjmie i można pisać co tylko mamy ochotę,
    okazuje się że internet jest jeszcze bardziej tolerancyjny niż papier

    a gdyby cokolwiek z tej historii było prawdziwe - to jak najszybciej sprawę
    trzeba oddać do arbitra - tak jak już ktoś to radził wyżej, no chyba że
    pieniądze na tego arbitra zostaną znowu zjedzone przez ten wredny mbank :-)

    ps. co to za uczelnia co płaci pracownikom w zależności od pory roku i ma
    awersje do płacenia w lecie ??
    czy płatności tej uczelni zależą od sezonu grzewczego, pory roku czy pogody
    za oknem ?

  • 16. Data: 2004-12-10 13:09:47
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Jarek23" <j...@l...pl> napisała:

    >nie
    >moglismy otrzymac karty bankomatowej, ktora trzeba zamowic wlasnie przez
    >internet.

    No popatrz, a mi zawsze wmawiali, że przez net się nie da i trzeba przez
    telefon. Jak oni mogli mnie tak okłamać...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 17. Data: 2004-12-18 20:54:02
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    Proponuje żeby zrozumieć ten tekst jako wzięty z kosmosu. mBank nie olewa
    sobie klienta i nie traktuje go w ten sposób i do takich rzeczy nie może
    dojść. Przy okazji kartę można zamówic tylko przez telefon a nie internet.

    Najdziwniejsze to, że tak prostej nie mógł wykonać narzeczony pani
    wykładowcy (który napewno też jest rzeczą zmyśloną).