eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieuczciwe działania mBankuRe: Nieuczciwe działania mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "F3k" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nieuczciwe działania mBanku
    Date: Sat, 18 Dec 2004 21:54:02 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <cq25eb$c6n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <41b8d407$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa162.zajaczkow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1103403275 12503 213.25.232.162 (18 Dec 2004 20:54:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Dec 2004 20:54:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:329881
    [ ukryj nagłówki ]

    Proponuje żeby zrozumieć ten tekst jako wzięty z kosmosu. mBank nie olewa
    sobie klienta i nie traktuje go w ten sposób i do takich rzeczy nie może
    dojść. Przy okazji kartę można zamówic tylko przez telefon a nie internet.

    Najdziwniejsze to, że tak prostej nie mógł wykonać narzeczony pani
    wykładowcy (który napewno też jest rzeczą zmyśloną).



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1