eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Niezadowolony klient mBanku...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2009-07-17 12:08:32
    Temat: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/


  • 2. Data: 2009-07-17 16:28:06
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    szczurwa wrote:
    > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

    zajefajnie sie to czyta, prawie sie popłakałem ze śmiechu.

    pozdrawiam


  • 3. Data: 2009-07-17 16:57:42
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

    Zawsze twierdziłem, że karty kredytowe są dobre głównie dla poszukiwaczy
    wrażeń ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof


  • 4. Data: 2009-07-17 18:28:36
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: "Wini" <c...@g...pl>


    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:h3qasb$bia$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dnia Fri, 17 Jul 2009 05:08:32 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    >
    >> http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
    >
    > Zawsze twierdziłem, że karty kredytowe są dobre głównie dla poszukiwaczy
    > wrażeń ;)

    Nie tylko karty - samo założenie konta też :(
    Posiadam konto w PKOBP które jest dla mnie bardzo przyjazne itd.- tylko te
    opłaty:)
    Pod wpływem lektury (również tej grupy) 18.06.2009 złożyłem wniosek o
    otwarcie rachunku z opcją podpisania umowy w Mpunkcie. Natychmiast
    otrzymałem odpowiedź, że wniosek dotarł i dalsze informacje otrzymam pocztą
    email. Ponieważ w sprawie zapadła cisza, 26.06.2009 wysłałem zapytanie do
    BOK, co z wnioskiem? Odpowiedź - drogą email nie udzielamy takich
    informacji. Przedwczoraj zadzwoniłem na mlinię, co z wnioskiem. Wniosek
    jest, rozpatrzony, odezwie się kiedyś do mnie przedstawiciel mpunktu i
    zaprosi celem podpisania umowy. Myślałem, że w XXI wieku będzie troszkę
    szybciej. Na telefon już nie czekam.

    Pozdrawiam
    Wini



  • 5. Data: 2009-07-17 18:52:42
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: xbartx <x...@h...net>

    On Fri, 17 Jul 2009 14:08:32 +0200, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/

    Hmmm autor wtrąca coś o swoim wolnym czasie, ze ważny i w ogóle, ale z tego
    posta to wynika, ze z niego niezły masochista jest, bo moim zdaniem po
    pierwszej albo drugiej wpadce mógł iść gdzie indziej i problem z głowy.
    Historia jak historia, pełno takich pewnie codziennie. Jedyne co ciekawe,
    to
    ta akcja z twitterem i jego klonem blipem - widać jak na dłoni, że nowe
    źródła
    komunikacji działają nawet sprawnie.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 6. Data: 2009-07-20 06:50:52
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    szczurwa pisze:
    > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
    \
    Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda


  • 7. Data: 2009-07-20 10:33:08
    Temat: Re: Niezadowolony klient mBanku...
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > szczurwa pisze:
    > > http://blog.konieczny.be/2009/07/14/mbank-ty-pizdo/
    > \
    > Zlozyl wniosek na inny adres niz mial w mbanku... sam jest pizda
    >

    Mnie zawsze dziwia takie pojekiwania - akurat co do obslugi w mbanku nigdy
    nie mialem zadnych wielkich zarzutow i z tego co wiem to tysiace podobnych mi
    takze... Ostatnio nawet "zgubilem" sobie karte debetowa, zeby otrzymac
    wreszcie normalna karte na pina bo to ciagle podpisywanie sie jest lekko
    meczace i bezsensowne. Obsluga mojego "zlecenia" trwala doslownie trzy dni.
    Tak samo bylo zawsze - ale jak widac zawsze znajda sie jacys "trudniejsi"...
    Mozna narzekac na ich oprocentowania, fatalne subkonta, dojenie mPlanowcow -
    ale na obsluge to juz chyba przegiecie...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1