  • 21. Data: 2012-01-27 20:42:37
    Temat: Re: Niezle jajca ;)
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > A ile daje FM? Ja ma w meritum (teraz dają 6.1) i jestem zadowolony.

    od 31 stycznia meritum obniża, spesz się z tym zadowoleniem

    Darek

  • 22. Data: 2012-01-27 22:08:18
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Głupstwa pleciesz. Sprawdź regulaminy i Prawo Bankowe.
    > Tytuł egzekucyjny. Odda z odsetkami ustawowymi, o ile nie karnymi.

    tak, jeszcze karę zapłaci za utracone korzysci banku :)

  • 23. Data: 2012-01-28 00:15:24
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Crimson" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > =====================
    > No a FMBank dzwoni i grzecznie pyta
    > czy abym nie chciał przedłużyć nieodnawialnej.
    > Gdzie lokujesz nowe lokaty ?

    IB tez dzwoni, jak masz lokaty poprawione na nieodnawialne ;P
    "z automatu" zakladaja sie jako odnawialne
    wiec trzeba o tym pamietac

  • 24. Data: 2012-01-28 00:22:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jfun6b$64q$1@inews.gazeta.pl...

    > A ile daje FM? Ja ma w meritum (teraz dają 6.1) i jestem zadowolony.

    Znow musze cie ciut zmartwic ;)
    IB lepiej daje (dawal)
    wlasnie oplacilem 2 tyg. zalegle wnioski
    no i w BGZO dalej kisi sie na 6,48.

    Nie sadze aby ktos teraz chetniej wyskoczyl > 6
    bo zl sie podobno umacnia (chwilowo)
    albo mowiac inaczej $ slabnie

    Pozdro

  • 25. Data: 2012-01-28 13:11:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" jfv27s$8il$...@i...gazeta.pl

    > od 31 stycznia meritum obniża, spesz się z tym zadowoleniem

    Nie mam już drobnych. ;) Musiałbym ogołocić KB. Ale może warto. :)
    W lutym schodzą dwie lokaty z meritum. W marcu (itd.) też średnio
    po dwie. :) Jakby nie patrzeć -- 6.1 w meritum to więcej niż 7% w KB,
    a na bieżące potrzeby (nawet, gdybym założył w BGZ i lał tam fajftałzen)
    jeszcze zostanie dostatecznie dużo. :)

    -=-

    Skąd wiesz, że od 31 stycznia? Wieść zdaje się mieć szansę na to,
    by stać się prawdziwą -- bo złotówka umacnia się. Mleko drożeje,
    mięso drożeje, jaja zdrożeją straszliwie, energia różnista, w tym
    i paliwo samochodowe... A tu tymczasem złotówka umacnia się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-01-31 17:09:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" jfv27s$8il$...@i...gazeta.pl

    > od 31 stycznia meritum obniża, spesz się z tym zadowoleniem

    Śpieszyłem się -- jest od dziś 6.05% a było 6.1%, ale i tak
    to więcej niż w EB czy w KB, skąd polałem. :) Przy okazji
    zawirowań ;) niewiele brakowało, abym zaoszczędził 6 złotych
    keszbekowych dzięki zlaniu 3 stów na Dobre Konto... Niestety
    moje skąpstwo zlało drobne (wygrzebywane z kĄtów bankowych)
    do EB, zamiast do Mille...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'