  • 21. Data: 2010-01-04 16:56:27
    Temat: Re: Niezwykła przesyłka w prezencie od banku
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    witek wrote:

    > gdzie to wyczytałeś?

    w artykule o ktorym toczy sie ta dyskusja

  • 22. Data: 2010-01-04 17:40:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bzdreg wrote:

    > Chyba nie wiesz, co czynisz.
    > To oznacza, że każdy list polecony wysłany na Twój adres uważa się za
    > doręczony pomimo braku Twojego potwierdzenia.

    a jaka różnia czy podpisał świstek czy nie?
    po za lekkim ewentualnym przedłużeniem terminu

  • 23. Data: 2010-01-04 17:50:58
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > a jaka różnia czy podpisał świstek czy nie?
    > po za lekkim ewentualnym przedłużeniem terminu

    jak dostał ten list to żadna,
    ale jak go nie dostał to poczta automatycznie odpowiada że list
    doręczono i terminy sądowe biegną, towar uznaje się za doręczony, itd..

  • 24. Data: 2010-01-04 17:52:40
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    witek pisze:

    > a jaka różnia czy podpisał świstek czy nie?
    > po za lekkim ewentualnym przedłużeniem terminu

    To po co byłoby wysyłać list polecony?
    (poza lekkim przedłużeniem terminu) ;)

    Hint: Reklamacja niedoręczenia.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 25. Data: 2010-01-04 20:56:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    m1ch4l.j pisze:

    > Bez przesady. Można po prostu nie zauważyć. Zwłaszcza gdy mieszka się
    > samemu i nie jest się przyzwyczajonym do rozdzielania listów po
    > domownikach.

    No, fakt. Pomylić się można.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-01-04 21:44:53
    Od: WW <w...@i...com>

    W dniu 2010-01-04 17:43, bzdreg pisze:

    > Chyba nie wiesz, co czynisz.

    heh, doskonale wiem, trochę wiary w ludzi i instytucje, trzeba mieć
    trochę zaufania - do pani listonoszki też :P

    > To oznacza, że każdy list polecony wysłany na Twój adres uważa się za
    > doręczony pomimo braku Twojego potwierdzenia.
    > Gratuluję!

    dziękuję :)
    nie chcę wchodzić w Twoje buty ale czyżbyś miał jakieś bardzo złe
    doświadczenia z PP?
    Złożony papier do UP zawsze można kolejnym odwołać :P
    Poza tym mandaty przynosi u nas osobiście dzielnicowy :)))

    > Jeśli kupujesz na Allegro, to podaj jeszcze tutaj swój adres ;)

    kupuję ale tutaj akurat problemu nie ma, bo w terminologii pocztowców
    istnieje taki termin jak " duży pakiet" i mimo, że mieści się do
    euroskrzynki to i tak %#!#!@% go nie wrzucą tylko zostawiają awizo,
    dlatego staram się korzystać z u sług UPS / DHL / Schenker i unikać jak
    ognia firemek takich jak Siódemka ..

    Pozdrawiam W.

  • 27. Data: 2010-01-10 20:35:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 04 Jan 2010 22:44:53 +0100, WW <w...@i...com> wrote:

    >dlatego staram się korzystać z u sług UPS / DHL / Schenker i unikać jak
    >ognia firemek takich jak Siódemka ..
    Potwierdzam szajsownosc dzialania Siodemki.
    Kurier nie dowiozl paczki bo nie znalazl firmy pod poprawnym adresem.
    Byl numer telefonu do odbiorcy ale zadzwonic nie raczyl. A paczuszke
    to chyba juz przeznaczyli do zwrotu albo do zniszczenia bo nastepnego
    dnia po probie doreczenia mocno jej szukali w magazynie. Kijowa
    obsluga.

    WAM
    --
    Kupię mieszkanie w budynku z cegły - Szczecin w SM DĄB,
    ulice: Beżowa, Romantyczna, Gwarna, Swojska, Nad Rudzianka,

  • 28. Data: 2010-01-20 22:58:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-04 00:52, MarcinF wrote:

    > jakto cudzej, adres sie zgadzal, dopiero zawartosc jednoznacznie dowiodla
    > ze blad byl w adresie, a nie nazwisku adresata

    Uważam, że powinien być wymóg umieszczania imion i nazwisk wszystkich
    odbiorców na skrzynce pocztowej, bądź wyraźnie wywieszone listy
    lokatorów w klatkach schodowych przy skrzynkach. Listonosz byłby
    zobowiązany sprawdzić zgodność adresu z nazwiskiem i dopiero wtedy
    wrzucić list do skrzynki.

  • 29. Data: 2010-01-21 07:25:28
    Od: bzdreg <n...@n...com>

    XYZ pisze:

> [...]
    > lokatorów w klatkach schodowych przy skrzynkach. Listonosz byłby
    > zobowiązany sprawdzić zgodność adresu z nazwiskiem i dopiero wtedy

    Tak tak, a każdy powinien być przypisany do określonego baraku i
    określonej pryczy, wtedy kapo nie pomyli się, gdy pójdzie w nocy
    wypałować wskazanego pensjonariusza.

    ... i taki naród chce się mienić "wolnym". Rozpacz.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 30. Data: 2010-01-21 07:54:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-21 08:25, bzdreg wrote:
    > ... i taki naród chce się mienić "wolnym". Rozpacz.
    ... powiedział globtroter ;-)

    Zwyczaj umieszczania nazwiska na skrzynce pocztowej nie jest
    nieznany w wielu krajach, w tym takich, które są raczej dobrze
    kojarzone z wolnością, np. USA...

    witrak()