  • Data: 2011-03-28 22:18:43
    Temat: Niska rata kredytu hipotecznego - gdzie haczyk?
    Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    przeglądając ogłoszenia sprzedaży mieszkań na jednym z portali internetowych
    przy każdej ofercie jest odnośnik do reklamy pośredników przy braniu kredytu.
    Podpowiadane kwoty są niezwykle niskie, a i sam okres kredytowania podejrzanie
    długi bo aż 45 lat.

    Gdzie tu jest haczyk - http://tnij.org/ratakredytu

    Co oznacza zapis: "Przykładowa rata wyliczona dla kredytu hipotecznego
    oferowanego za pośrednictwem Open Finance w Euro dla kwoty kredytu od 150 000
    zł, przy okresie kredytowania 45 lat i LTV 90%. Rata kredytu obliczona dla
    kredytu o oprocentowaniu o zmiennej stopie 1,08% (marża 0% w pierwszym roku +
    EURIBOR 3M 1,08% na dzień 07.02.2011 roku). Szczegóły u Doradcy w oddziałach
    Open Finance. "

    Czy realna jest taka rata, czy to tylko fikcja i nikt nie jest w stanie spełnić
    wymagań? A może z tymi zapisami ostatecznie wyjdzie, że z 259 000 będę musiał
    oddać 1 259 000?

    Jakie byłyby za, a jakie przeciw przy takim kredycie? Jestem zupełnie zielony w
    tej tematyce. Mógłby ktoś podpowiedzieć, czemu nie warto ładować się w taki
    kredyt? Bo mam dziwne przeczucie, że nie warto.