  • 11. Data: 2009-02-16 11:32:22
    Temat: Re: No i mamy 3,71 za dolca i 3.17 za franka
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:
    > We wrzesniu lub pazdzierniku pisalem tutaj, ze najgorzej bedzie w Polsce w
    > grudniu 2009. Niestety wszystko ku temu zmierza.

    Sądzisz że przebijemy poziom bezrobocia - 20.6 % z 02.2004 ?
    http://www.money.pl/gospodarka/inflacjabezrobocie/ar
    chiwum/bezrobocie/

    > D.

    Pozdrawiam
    Bugatti

  • 12. Data: 2009-02-16 11:33:51
    Od: <b...@c...pl>

    graj na ocjach heh martwią się zawsze ci co pożyczają

    życzę zysków

    iBin

  • 13. Data: 2009-02-16 11:35:27
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ (stopazwrotu.pl) pisze:
    > Polecam tekst sprzed ponad roku o pięknym tytule ;-) "Ostatnia hossa w
    > historii świata"
    > http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=62

    Drogi Czytelniku!
    Do wersji książkowej Najbardziej Dramatycznej Wizji Rozwoju Wydarzeń na
    Giełdzie w Nowym Jorku(TM) będzie dodawana gratis lista rzeczy, które
    należy załatwić przed końcem świata.

    :D

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. od dluzszego czasu chodzi za mna pomysl budowy schronu p.a. ;)

  • 14. Data: 2009-02-16 11:40:04
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe co bedzie dzisiaj mowil nasz maz stanu.
    >
    > D.
    >
    > --

    Słyszalem niedawno taką analizę, chfpln dojdzie do 4,2 a dopiero pozniej
    nastąpi mocna korekta. Niestety ten scenariusz może się sprawdzić.

  • 15. Data: 2009-02-16 16:33:01
    Od: p...@p...onet.pl

    > We wrzesniu lub pazdzierniku pisalem tutaj...

    Rzeczywiscie duzo pisales:-))).
    Dobrze, ze przynajmniej dolar Cie "posluchal":-))).

    pzdr polon

  • 16. Data: 2009-02-16 16:47:36
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-02-2009 o 09:53:18 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > We wrzesniu lub pazdzierniku pisalem tutaj, ze najgorzej bedzie w Polsce
    > grudniu 2009. Niestety wszystko ku temu zmierza.

    gielda wyprzedza gospodarke ok. 6m. Co oznaczaloby dolek w czerwcu.
    Jesli dolek ustali sie na giledzie wkrotce, to nie wspolgrałoby z ta
    prognocza.
    Albo tym razem srednia przebijemy mocno.
    Dla porownania prognoz:
    W.Bialek przewiduje w lipcu dolek gospodarki, czyli dolek na gieldzie -
    juz,
    podobnie jak Ty wczesniej. Ma tez ciekawe spostrzenienia odnosnie walut.

    Pare osob pisze o Ukrainie - a kurs PLN zwala sie w niemal tym samym
    tempie,
    i zmartwionych na ulicach jakos mniej. Jesli pojdziemy scenariuszem bahta,
    to wkrotce dolek (prawie 100% drozej).
    Boje sie myslec co jesli nie.

    Co dalej? Jesli potworne ilosci usd jakie pozycza fed zawedruja w swiat to
    zamiast deflacji - jaka przejsciowo sie pojawi pewnie -
    nastapi wybuch inflacji dolarowej. Sadzac po skali, rekordowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 17. Data: 2009-02-16 17:25:36
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Zbyszek wrote:

    > Co dalej? Jesli potworne ilosci usd jakie pozycza fed zawedruja w swiat to
    > zamiast deflacji - jaka przejsciowo sie pojawi pewnie -
    > nastapi wybuch inflacji dolarowej. Sadzac po skali, rekordowej.

    Spokojnie, nie demonizujmy.
    Ilosci jakie wypuszcza FED w stosunku do tego co jest na rynku sa znikome.

    --
    in

  • 18. Data: 2009-02-16 17:39:26
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    to prawda. w związku z tym pytanie
    czy usdpln nie powinien dalej rosnąć do grudnia jeśli ma być gorzej?
    ostatnio pisałeś, że usd/pln wzrost do kwietnia
    wybacz że tak cię meczę, ale jestem zupełnie blady w te klocki,
    a dużo oszczędności mam w dolcach i chciałbym zrobić wreszccie dobry deal.

  • 19. Data: 2009-02-16 18:09:33
    Od: sorden <s...@w...pl>

    utopiony na maks wrote:

    > wybacz że tak cię meczę, ale jestem zupełnie blady w te klocki,
    > a dużo oszczędności mam w dolcach i chciałbym zrobić wreszccie dobry deal.

    Wymiana po 3.80 to zly deal ? ;]

    --
    in

  • 20. Data: 2009-02-16 18:44:18
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Bugatti pisze:

    > Sądzisz że przebijemy poziom bezrobocia - 20.6 % z 02.2004 ?
    > http://www.money.pl/gospodarka/inflacjabezrobocie/ar
    chiwum/bezrobocie/

    O akurat to spokojnie. Ale jestem optymista i mysla ze dno juz blisko.
    Jesli tylko USA nie zwariuje i nie zrobi czego głupiego to będzie up,
    tyle że krótko