  • 21. Data: 2009-02-16 18:45:49
    Temat: Re: No i mamy 3,71 za dolca i 3.17 za franka
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    koklusz pisze:
    > Mamy, ale czy to już nie czas na dobrą korektę?
    50% ?

  • 22. Data: 2009-02-16 19:26:21
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    nienajlepszy bo kupowałem dolce kilka lat temu po 3,79

  • 23. Data: 2009-02-16 20:58:47
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    :) Czego %?

  • 24. Data: 2009-02-16 21:15:47
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-02-2009 o 18:25:36 sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    > Spokojnie, nie demonizujmy.
    > Ilosci jakie wypuszcza FED w stosunku do tego co jest na rynku sa
    > znikome.

    ?? a ile jest na rynku
    w stosunku do tego co wypuszczał wczesniej to jest kosmos.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 25. Data: 2009-02-16 21:34:28
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Zbyszek wrote:

    > ?? a ile jest na rynku
    > w stosunku do tego co wypuszczał wczesniej to jest kosmos.

    Generalnie szacuje sie, ze 2/3 pieniedzy na swiecie to dolary. Nie wiem czy
    ktos jest w stanie to zliczyc ;)

    --
    in

  • 26. Data: 2009-02-16 21:34:43
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-02-2009 o 21:58:47 koklusz <s...@g...com> napisał(a):

    > :) Czego %?
    >
    > U?ytkownik "Bronis?aw Tatul" <T...@p...taatul.eu>
    > napisa? w wiadomo?ci news:gncbtm$908$4@atlantis.news.neostrada.pl...

    pewnie wzrostu czyli roznicy poziomow.
    Uwazam ze szczyt blisko, i ze nie bedzie szybko atakowany ponownie. Tu mam
    inne zdanie niz D.
    Tak sobie kombinuje ze powstanie wykres jakby obrocony o 180 stopni
    wzgledem punktu zwrotnego,
    czyli 6 stycznia 2009.
    Dlaczego blisko szczyt: tempo deprecjacji wyraźnie wzroslo w wart.
    bezwzglednych.
    wykres robi sie hiperboliczny. Niby moze rosnac bez konca, ale musialby
    coraz szybciej,
    praktyczne wzgledy przemawiaja przeciw. Kogos mozliwosci spozytkowania PLN
    w koncu skusza.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 27. Data: 2009-02-16 21:43:08
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Mi z moich szarlatańskich metod wynika ,że to ostatnie
    podrygi przed korektą na PLN.Kiedyś mi wyszło 2,90,
    ale nie jestem tego takie pewien.

    Ale co do tego, że PLN dostanie jeszcze po uszach,
    zgadzam się z D.

  • 28. Data: 2009-02-16 21:45:08
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    A i tak najważniejszy zawsze jest:
    http://www.wrzuta.pl/audio/5LUy3PiC2C/michal_lorenc_
    -_19_-_spokoj_psy2

  • 29. Data: 2009-02-16 21:59:44
    Od: "Kunegunda" <m...@l...net.pl>

    Kogos mozliwosci spozytkowania PLN w koncu skusza.

    Chyba nikogo bo odkurzacz ciagnie tylko w jedną stronę,a
    Jankesi przechodzą na drugą stronę mocy...i to nie jest śmieszne.

  • 30. Data: 2009-02-16 22:35:50
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Argument za korektą;):
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,62845