  • 41. Data: 2007-11-24 19:20:33
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Adam Plaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:affgk354eja8s97p3o8m0vibdgqdrsfrt7@4ax.com...

    > Wyobraź sobie, że nie na polecenie banku.

    > Nic podobnego.

    O znawco, to bardzo poprosze o wyjasnienie mi skad sie biora pieniadze?
    Mam nadzieje, ze taki znawca tematu jak ty mi bez problemu na to proste
    pytanie odpowie.

  • 42. Data: 2007-11-24 19:24:52
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Naprawdę się czepiacie.
    > Biedny troll robi na wyspach przy zmywaku i jak coś stłucze, to potem
    > wylewa tutaj żale.

    [ciach te rozpaczliwe proby ucieczki od tematu]

    sluchaj, wez pierwszy lepszy banknot, chocby z mamy portfela i zobacz, ze na
    nim pisze:
    "bilety narodowego banku polskiego" lub moze troche inaczej ale w podobnym
    znaczeniu.
    Teraz wyjasnij, skoro bank wg. ciebie jest posrednikiem to dlaczego banknoty
    sa jego wlasnoscia?

  • 43. Data: 2007-11-24 19:24:56
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:fi9g3n$kjt$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdzie w sejmie/senacie/rządzie widzisz Rokitę (chyba że Nelkę :-)),
    > Suchocką i Balcerowicza?

    Sa za to inni, wymienieni. Suchocka jest nadal ambasadorem przy Watykanie,
    Balcerowicz jeszcze w rzadzie moze sie znalesc tak jak Rokita....
    Poza tym jak juz wspomnialem oni sa od 18 lat.... i za kazdym razem kiedy sa
    wybory powtarzaja, ze tylko oni moga uzdrowic Polske....
    Sa u zlobu od 18 lat!!!!
    Mam nadzieje, ze to zrozumiesz.

  • 44. Data: 2007-11-24 20:12:52
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "swen" news:Mje1j.2030$Bt.814@newsfe4-gui.ntli.net

    > Kto jest wlascicielem Polski:)))

    Pretencje należy mieć do ludzi określających się mianem prawicy, którzy
    prawie za friko (prawie w tym przypadku nie robi wielkiej różnicy) sprzedali
    większość majątku narodowego...
    A tak na marginesie to już widzę jak by Niemcy, Szwedzi czy Norwegowie
    sprzedawali tak jak my swoje banki i inne przedsiębiorstwa. No ale cóż -
    żyje już tyle, że chyba powinienem się do tego przyzwyczaić.

    > Po opublikowaniu list dluznikow, z adresami chyba juz nie macie
    watpliwosci
    > kto wami rzadzi i kim jestescie dla rzadzacych:)

    Gównem, które tylko ładnie pachnie raz na cztery lata, z małymi wyjątkami
    (np. skrócenie kadencji sejmu).

    > Ehhh te cudowne banki w polsce... no al;e sa takie nowoczesne, przelewy
    > (oczywiscie platne) ida do innego banku w pare minut, te piekne strony
    www,
    > i ehhhy ahhhy

    Polskie banki (spółdzielczne, PKO, BGK i chyba jeszcze kilka sztuk) też nie
    są lepsze.

  • 45. Data: 2007-11-24 21:10:22
    Od: Adam Plaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 24 Nov 2007 19:24:52 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

> [...]
    >znaczeniu.
    >Teraz wyjasnij, skoro bank wg. ciebie jest posrednikiem to dlaczego banknoty

    A pokaż mi te bilety na przykjład BRE. Albo dowolnego innego banku.
    A potem mi powiedz, komu NBP udziela kredytów i od kogo przyjmuje
    lokaty.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Plaszczyca (+48 502) 122 688

  • 46. Data: 2007-11-24 21:15:40
    Od: Adam Plaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 24 Nov 2007 19:20:33 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

    >O znawco, to bardzo poprosze o wyjasnienie mi skad sie biora pieniadze?

    Biorą się z rynku. Pieniądz, to umowna wartośc towaru. Bank centralny
    emituje nie pieniądz, a znaki pieniężne.

    >Mam nadzieje, ze taki znawca tematu jak ty mi bez problemu na to proste
    >pytanie odpowie.

    Proste pytanie i prosta odpowiedź. Ale obawiam się, że Ty nie
    odróżniasz pieniądza od znaku pieniężnego i to uniemozliwi Ci
    zrozumienie odpowiedzi.

  • 47. Data: 2007-11-24 21:16:47
    Od: Adam Plaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 24 Nov 2007 19:24:56 GMT, "swen" <n...@n...com> wrote:

    >Sa u zlobu od 18 lat!!!!
    >Mam nadzieje, ze to zrozumiesz.

    Rozumiem, że żal Ci dupe ściska, że Ty dalej jesteś w swej kurnej
    chacie, biedaku.

  • 48. Data: 2007-11-24 22:05:05
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Adam Plaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:2q4hk3144mqeqgl0e6ie5vlkfjcv8dhjb4@4ax.com...

    > Biorą się z rynku. Pieniądz, to umowna wartośc towaru. Bank centralny
    > emituje nie pieniądz, a znaki pieniężne.

    Biora sie z rynku? hmmm, czyli skad? ze sklepu? z bazaru a moze z kantoru
    hehehe
    Ja nie napisalem nigdzie, ze bank emituje pieniadze tylko je kreuje to
    drobna roznica.
    Pieniadz wcale nie musi byc w postaci banknotu.
    Ale wez mi blizej wytlumacz jak to pieniadze biora sie z rynku, bo to
    ciekawe nie powiem:)) i nie bardzo moge sobie to wyobrazic jak rynek moze
    kreowac pieniadz? Wg. jakich kryteriow i ect...

    > Proste pytanie i prosta odpowiedź. Ale obawiam się, że Ty nie
    > odróżniasz pieniądza od znaku pieniężnego i to uniemozliwi Ci
    > zrozumienie odpowiedzi.

    Wybacz, ale podejrzewam, ze sam nie bardzo potrafisz wyjasnic swoja lub nie
    swoja teze, ze pieniadze biora sie z rynku. Bo na razie nic wiecej nie
    napisales skad np. bierze sie 1000zl?
    Ja ci wytlumaczylem dosc jasno skad naprawde biora sie pieniadze. Mam
    nadzieje, ze ty tez mi wyjasnisz np. na jakims przykladzie jak to rynek
    tworzy nowe pieniadze jak te pieniadze kraza po rynku i jak te pieniadze
    zarabiaja nastepne pieniadze... itp.

  • 49. Data: 2007-11-24 22:08:07
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Adam Plaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:555hk3pusvfahmvv1blas5f2r8cjq1fpgs@4ax.com...

    > Rozumiem, że żal Ci dupe ściska, że Ty dalej jesteś w swej kurnej
    > chacie, biedaku.

    Braklo argumentow? Widac kolejny przyklad po tobie jak bardzo i jak gleboko
    potrafisz myslec i prowadzic dyskusjie.
    Coz, naprawde zal mi ciebie... mam nadzieje, ze jak dorosniesz to
    zrozumiesz.

  • 50. Data: 2007-11-24 22:15:36
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl> napisał w
    wiadomości news:fia44k.ks.1@beczka.prochu...
> [...]
    >
    > Pretencje należy mieć do ludzi określających się mianem prawicy, którzy
    > prawie za friko (prawie w tym przypadku nie robi wielkiej różnicy)

    Niestety, pamietajacych o tym jest coraz mniej. Dzisiejsza mlodziez wogole
    nie chce o tym slyszec. Robi cos na wzor "grubej kreski" przyjmuja to jako
    normalne, ze ktos ukradl a dzis jest szanoawnym biznesmenem, politykiem,
    premierem, prezydentem.
    Kiedy powiesz im haslo AWS, UW, KLD, ZChn plus inne odpisuja, ze oni
    zbankrutowali i dzis jest PO i PiS....
    Nawet jak im wyjasnisz, ze mordy sa te same tylko szyldy sie pozmienialy
    dalej to nie robi wrazenia.
    Czasem wydaje mi sie, ze wlasnie o to chodzilo. Wszak od stuleci wiadowmo,
    ze latwiej rzadzic ciemnota niz spoleczenstwem ktore potrafi samodzielnie
    myslec. Powiem wiecej, gdyby PRL mial obecna mlodziesz, obecny poziom
    rozumowania to nigdy by nie upadl:)) A pierwszyj sekretorz byl by dla nich
    jak papiez:)))

    > A tak na marginesie to już widzę jak by Niemcy, Szwedzi czy Norwegowie
    > sprzedawali tak jak my swoje banki i inne przedsiębiorstwa. No ale cóż -
    > żyje już tyle, że chyba powinienem się do tego przyzwyczaić.

    Nie, niemozna absolutnie!!! Trzeba to na kazda okazjie wyciagac i powtarzac.
    Najgorsze to milczenie. Jesli ludzie przestana o tym mowic to oznacza, ze
    zlodzieje wygrali.
    Problem w tym, ze wiekszosc polskich politykow to osoby przypadkowe zwykle
    swinie typu kaczynski, tusk, balcerowicz ktore naszym kosztem i na nas
    dorobili i dorabiaja sie majatkow, jak to walesa powiedzial w 1990 roku
    "nalezy stworzyk klase posadaczy w polsce"... problem w tym, ze oni sie
    stali klasa posiadaczy okradajac NAS!

    > watpliwosci
    >
    > Gównem, które tylko ładnie pachnie raz na cztery lata, z małymi wyjątkami
    > (np. skrócenie kadencji sejmu).

    O ja bym nie byl az taki oszczedny:)) potrzebuja tez motlochu na codzien do
    bulenia w banku, bulenia za nowy dowod, bulenia za kazdy ruch ...
    portrzebuja stale twoich, moich pieniedzy.

    > www,
    >
    > Polskie banki (spółdzielczne, PKO, BGK i chyba jeszcze kilka sztuk) też
    > nie
    > są lepsze.

    A ilez to one sa polskie. Nalezy sprawdzic z kim prezesi spotykaja sie na
    imprezach.... Jak kasa obracaja i od kogo.