  • 31. Data: 2010-11-23 10:35:56
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > PIERDOLISZ jak potłuczony. Możesz być debilem, ale nie licz na to, że
    > rozmówcy będą.
    >
    > 3m/s to 10,8 km/h.
    > Tupolew Tu 154 ma prędkość maksymalną 950 km/h, a MINIMALNĄ 235km/h.
    >
    > Teraz juz wiesz dlaczego jesteś oszołomem? Bo nie masz pojęcia o temacie,
    > na który piszesz. Nie umiesz nawet jednostek prędkości, a próbujesz
    > prowadzić śledztwo.
    >
    > Jesteś OSZOŁOMEM.

    Ty na pewno latałeś tym szybowcem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2010-11-23 11:30:18
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Odwołuje słowa:

    "[...] Jasiu powoli dochodze do wniosku, że twoja obecnośc tutaj - podobnie
    jak i totusa - tez nie jest przypadkowa..... [...]".

    Jasiu jak widac jest tu jednak przypadkowo.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 33. Data: 2010-11-23 12:33:12
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > " [...] Maksymalna prędkość lądowania wynosi 3m/s. Oni spadali z
    > prędkością wielokrotnie większą [...] ".

    A rozróżniasz prędkość lądowania, od prędkości podejścia? Słyszałeś o takich
    terminach, jak wyrównanie i wytrzymanie? Może od tego zacznij?

  • 34. Data: 2010-11-23 13:40:55
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > A rozróżniasz prędkość lądowania, od prędkości podejścia? Słyszałeś o
    > takich
    > terminach, jak wyrównanie i wytrzymanie? Może od tego zacznij?

    Nastepny z tych co lądują szybowcem 25 m/s w osi pionowej ?.
    Mówisz o tym wytrzymaniu ?

    Wytrzymanie
    http://portalwiedzy.onet.pl/18554,,,,wytrzymanie,has
    lo.html

    "[...] Wytrzymanie, etap lądowania aerodyny, podczas którego statek
    powietrzny leci po torze poziomym ze stopniowo zmniejszającą się prędkością
    lotu wskutek zmniejszania ciągu zespołu napędowego, czemu towarzyszy spadek
    siły nośnej i POWOLNE (1 m/s) OPADNIE. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 35. Data: 2010-11-23 13:44:25
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > prędkością lotu wskutek zmniejszania ciągu zespołu napędowego, czemu
    > towarzyszy spadek siły nośnej i POWOLNE (1 m/s) OPADNIE. [...]".

    Wyrównianie
    http://www.symulatory.pun.pl/viewtopic.php?id=6

    [...] * wyrównanie (załamanie) - wykonywane na bardzo niskiej wysokości
    zmniejszenie kąta zniżania do zera - innymi słowy, w przypadku poziomo
    położonej powierzchni lotniska, ZMINIEJSZENIE PRĘDKOŚCI OPADANI DO ZERA;
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 36. Data: 2010-11-23 14:55:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Chłopie idź się doucz, bo robisz sobie obciach.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 37. Data: 2010-11-23 14:57:05
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Chcesz dyskutować w dziedzinie o której nie masz pojęcia sprawdzając co
    chwila nowo poznane słowa w encyklopedii?

    Żałosne.

  • 38. Data: 2010-11-23 14:57:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jesteś żałosny. Banalnymi tekstami odpowiadasz na merytoryczne zarzuty do
    Twoich chorych wypocin.

  • 39. Data: 2010-11-23 15:19:51
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Jesteś żałosny. Banalnymi tekstami odpowiadasz na merytoryczne zarzuty do
    > Twoich chorych wypocin.

    Zwaz na toJasiu że to nie są moje "wypociny" tylko profesora doktora
    habilitowanego fizyki....

    Mirosław Dakowski
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Miros%C5%82aw_Dakowski

    Dyskutowac trzeba z klasą.
    Wiedz Jasiu że do dzisiaj miałem o tobie całkiem dobre zdanie.

    Niestety powyższe twoje wypowiedzi a w szczególności ta:

> [...]
    >Teraz juz wiesz dlaczego jesteś oszołomem? Bo nie masz pojęcia o temacie,
    >na który piszesz. Nie umiesz nawet jednostek prędkości, a próbujesz

    w obliczu wielokrotnie pokazywanego wykresu:

    <http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M
    %20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg>

    wystawia ci takie a nie inne świadectwo.

    EOT

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2010-11-23 15:36:37
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Piszesz, że Tu 154 leciał 10,8 km/h i podcierasz dupę jakimś profesorem,
    który Cię nigdy na oczy nie widział?

    Żałosny jesteś.