-
91. Data: 2010-11-30 20:28:21
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
news:ictkvt$ipr$1@news.onet.pl...
> Swoją drogą, co sądzisz nt pasów bezpieczeństwa w samolotach?
Ja mam zawsze zapięte. W pasażerskim też.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
92. Data: 2010-12-02 20:16:15
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> Co do pasów tego typu to ci wyjasnie.
> Przy tym przeciążeniu dylemat jest prosty - albo przetną na pół, albo
> (niezapiete) pozwolą wpaść do maszynki do mielenia.
Skippy. Gdybyś przeczytał uważnie to co napisał prof. Dakowski nie gadałbyś
takich oczywistych bzdur....
Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
<http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
sk=view&id=2504&Itemid=108>
"[...]
Średnie przyspieszenie: a = v2/2s
Przy początkowej (poglądowej) prędkości 300 km/h średnie
przyspieszenia wynoszą:
- przy długości drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g - wartość
przyspieszenia ziemskiego)
- przy długości drogi hamowania 100 m : a = 3.5 g
- przy długości drogi hamowania 10 m : a = 35 g
[...]
Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
<http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M
%20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg>
Końcowa prędkość ze stenogramów gdy samolot sie rozbił o ziemię wynosi 157
km/h.
Droga hamowania samolotu widoczna na zdjęciach...:
http://www.pluszaczek.com/grafika/Amielin%20-%20kurs
%20samolotu.jpg
http://zapisz.net/images/297_bilde.jpg
...to około 200 metrów (nie ma żadnego krateru świadczącego o punktowym
wbiciu się Tupolewa).
Gdy popodstawiasz do wzorów prof. Dakowskiego ...
http://zapisz.net/images/626_bez_tytu_u.png
http://zapisz.net/images/953_bez_tytu_u1.png
...to musi ci wyjść, że samolot przy prędkości 157 km/h i drodze hamowania
200 m rozbił się z przyspieszeniem a= 4,622 równym 0,471 g - czyli ....
Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
<http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
sk=view&id=2504&Itemid=108>
[...]"
W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne
dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych
obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g
są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać
nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są
omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich
obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych
(piloci, kierowcy wyścigowi).
[...]."
....wcale nie tak niebezpiecznym dla zdrowia pasażerów.....
P.S. 1.
> A jak tam było, rzuciłeś pawia czy to był myśliwiec typu kukuruźnik?
:).
Nowoczesny pasażerski odrzutowiec. Leciał na wysokości paru tysięcy metrów
(ponad chmurami) z prędkością około 1000 km/h. Strasznie mi się spodobało.
Chyba mógłbym zostać pilotem :). Najbardziej podobał mi się start i
lądowanie - pełna euforia : ).
P.S. 2.
I jeszcze obliczenia dla 300 km/h i 100-metrowej drogi hamowania
potwierdzające prawidłowe obliczenia prof. Dakowskiego:
http://zapisz.net/images/423_bez_tytu_u3.png
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
93. Data: 2010-12-02 20:40:41
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
news:id8ur2$tg3$1@usenet.news.interia.pl...
>
> Prawa zachowania fizyki
Ciekawi mnie to określenie: "Prawa zachowania fizyki"...
--
marfi
-
94. Data: 2010-12-02 20:50:18
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Akademickie brednie zakładające, że obiekt wyhamował ruchem jednostajnym od
v1=157 do v2=0, bez względnej prędkości pionowej i rotacji, na idealnej
płaszczyyźnie, bez zderzeń z innymi obiektami po drodze itd itp.
O g=0,5 przy zderzeniu samolotu z glebą może mówić tylko kompletny teoretyk.
Tyle to chyba jest minimum gdy normalnie, ale dosyć twardo usiądzie (pewnie
krótkotrwałe1,5 - 2 to nikt specjalnie nie poczuje).
Banalny eksperyment, który dla mnie bez najmniejszych wątpliwości jest małym
podzbiorem tego, co tam się mogło dziać: skocz na ziemię bez spadochronu itp
pomocy hamującej z wysokości tylko 10m i zmierz g dla zderzenia.
-
95. Data: 2010-12-02 20:52:18
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4cf8044b$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
> news:id8ur2$tg3$1@usenet.news.interia.pl...
>>
>> Prawa zachowania fizyki
>
> Ciekawi mnie to określenie: "Prawa zachowania fizyki"...
>> "Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)"
pisał specjalista, profesor, podszkol sie stary
-
96. Data: 2010-12-02 20:54:42
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Ale szczerze powiem, że jako fan SF itp dziwnych spraw, wcale nie mam
pewności czy Roswell to kit czy nie.
Piszę to absolutnie serio.
-
97. Data: 2010-12-02 21:04:40
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> Akademickie brednie zakładające, że obiekt wyhamował ruchem jednostajnym
> od v1=157 do v2=0, bez względnej prędkości pionowej i rotacji, na idealnej
> płaszczyyźnie, bez zderzeń z innymi obiektami po drodze itd itp.
Wiesz o tym doskonale, że prędkość pionowa lądowania wg stenogramów była
jak najbardziej odpowiednia ...
Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
<http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-c
zarnych-skrzynek-tu-154m-%E2%80%93-falszerstwo-%E2%8
0%93-czesc-iv/>
"[...] Ostatnie chwile
W ostatnich chwilach lotu/upadku TU-154M pomiędzy 30m a ziemią ostatni
fragment lotu leciał 9,5 s a prędkość zniżania wynosiła średnio 2,13 m/s.
[...]
[...]
Maksymalna pionowa prędkość lądowania wynosi 3m/s.
[...]".
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
98. Data: 2010-12-02 21:10:52
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
news:id91lq$2av$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
> prędkość zniżania wynosiła średnio 2,13 m/s.
> [...]
dalej skrajnie akademicki bełkot
jechałem na trasie długości 200km z v= 50km/h, na pewnym odcinku dałem
150km/h i zderzyłem się
oczywiście średnia wyjdzie 50,0001km/h
to brednie
-
99. Data: 2010-12-02 21:24:36
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> dalej skrajnie akademicki bełkot
Bełkotem wg mnie są twoje słowa świadczące o tym jakoby pasażerów przy tej
prędkości miałby poprzecinać pasy na skutek przyspieszeń.
Doucz się Skippy bo jak widać jesteś słaby z podstaw fizyki.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
100. Data: 2010-12-02 21:28:40
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
news:id92r6$44n$1@usenet.news.interia.pl...
>> dalej skrajnie akademicki bełkot
>
> Bełkotem wg mnie są twoje słowa świadczące o tym jakoby pasażerów przy tej
> prędkości miałby poprzecinać pasy na skutek przyspieszeń.
Tego dokładnie nie napisałem.
Trochę wytwarzasz.
Inna sprawa że one tylko zabezpieczają przed wypadnieciem z fotela, albo na
długim rejsie pomagają odpocząć załodze w pewnych sytuacjach.
> Doucz się Skippy bo jak widać jesteś słaby z podstaw fizyki.
oczywiście, poczytam więcej
PS
nic nie wiesz o podstawach fizyki