eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwNo to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 146

  • 91. Data: 2010-11-30 20:28:21
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:ictkvt$ipr$1@news.onet.pl...
    > Swoją drogą, co sądzisz nt pasów bezpieczeństwa w samolotach?

    Ja mam zawsze zapięte. W pasażerskim też.

    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/


  • 92. Data: 2010-12-02 20:16:15
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Co do pasów tego typu to ci wyjasnie.
    > Przy tym przeciążeniu dylemat jest prosty - albo przetną na pół, albo
    > (niezapiete) pozwolą wpaść do maszynki do mielenia.

    Skippy. Gdybyś przeczytał uważnie to co napisał prof. Dakowski nie gadałbyś
    takich oczywistych bzdur....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    "[...]
    Średnie przyspieszenie: a = v2/2s
    Przy początkowej (poglądowej) prędkości 300 km/h średnie
    przyspieszenia wynoszą:

    - przy długości drogi hamowania 1000 m : a = 0.35 g (g - wartość
    przyspieszenia ziemskiego)
    - przy długości drogi hamowania 100 m : a = 3.5 g
    - przy długości drogi hamowania 10 m : a = 35 g
    [...]


    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    <http://pluszaczek.com/grafika/Rys%201%20-%20TU-154M
    %20-%20wykres%20zmian%20predkosci%20samolotu.jpg>

    Końcowa prędkość ze stenogramów gdy samolot sie rozbił o ziemię wynosi 157
    km/h.

    Droga hamowania samolotu widoczna na zdjęciach...:

    http://www.pluszaczek.com/grafika/Amielin%20-%20kurs
    %20samolotu.jpg
    http://zapisz.net/images/297_bilde.jpg

    ...to około 200 metrów (nie ma żadnego krateru świadczącego o punktowym
    wbiciu się Tupolewa).

    Gdy popodstawiasz do wzorów prof. Dakowskiego ...
    http://zapisz.net/images/626_bez_tytu_u.png
    http://zapisz.net/images/953_bez_tytu_u1.png

    ...to musi ci wyjść, że samolot przy prędkości 157 km/h i drodze hamowania
    200 m rozbił się z przyspieszeniem a= 4,622 równym 0,471 g - czyli ....

    Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)
    <http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=2504&Itemid=108>

    [...]"
    W Niemczech przy ocenie wypadków samochodowych uznaje się, że dopuszczalne
    dla zdrowia pasażerów jest wystąpienie przyspieszeń do 6 g. Przy tych
    obciążeniach ciała mogą wystąpić krwawienia z nosa, może sińce. Powyżej 8 g
    są uszkodzenia mięśni od nacisku pasów bezpieczeństwa, a można się obawiać
    nawet złamania kości. Przy 10 g (trwające mniej niż 1 sek) możliwe są
    omdlenia. Dopiero wartość ponad 14 g może prowadzić do śmierci lub ciężkich
    obrażeń. Dotyczy to zwykłych pasażerów, a nie osób specjalnie trenowanych
    (piloci, kierowcy wyścigowi).
    [...]."

    ....wcale nie tak niebezpiecznym dla zdrowia pasażerów.....

    P.S. 1.
    > A jak tam było, rzuciłeś pawia czy to był myśliwiec typu kukuruźnik?

    :).

    Nowoczesny pasażerski odrzutowiec. Leciał na wysokości paru tysięcy metrów
    (ponad chmurami) z prędkością około 1000 km/h. Strasznie mi się spodobało.
    Chyba mógłbym zostać pilotem :). Najbardziej podobał mi się start i
    lądowanie - pełna euforia : ).

    P.S. 2.
    I jeszcze obliczenia dla 300 km/h i 100-metrowej drogi hamowania
    potwierdzające prawidłowe obliczenia prof. Dakowskiego:
    http://zapisz.net/images/423_bez_tytu_u3.png


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 93. Data: 2010-12-02 20:40:41
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:id8ur2$tg3$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Prawa zachowania fizyki

    Ciekawi mnie to określenie: "Prawa zachowania fizyki"...

    --
    marfi


  • 94. Data: 2010-12-02 20:50:18
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Akademickie brednie zakładające, że obiekt wyhamował ruchem jednostajnym od
    v1=157 do v2=0, bez względnej prędkości pionowej i rotacji, na idealnej
    płaszczyyźnie, bez zderzeń z innymi obiektami po drodze itd itp.

    O g=0,5 przy zderzeniu samolotu z glebą może mówić tylko kompletny teoretyk.
    Tyle to chyba jest minimum gdy normalnie, ale dosyć twardo usiądzie (pewnie
    krótkotrwałe1,5 - 2 to nikt specjalnie nie poczuje).

    Banalny eksperyment, który dla mnie bez najmniejszych wątpliwości jest małym
    podzbiorem tego, co tam się mogło dziać: skocz na ziemię bez spadochronu itp
    pomocy hamującej z wysokości tylko 10m i zmierz g dla zderzenia.




  • 95. Data: 2010-12-02 20:52:18
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4cf8044b$0$27040$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > news:id8ur2$tg3$1@usenet.news.interia.pl...
    >>
    >> Prawa zachowania fizyki
    >
    > Ciekawi mnie to określenie: "Prawa zachowania fizyki"...

    >> "Prawa zachowania fizyki a oficjalna dezinformacja (SMOLEŃSK)"

    pisał specjalista, profesor, podszkol sie stary


  • 96. Data: 2010-12-02 20:54:42
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Ale szczerze powiem, że jako fan SF itp dziwnych spraw, wcale nie mam
    pewności czy Roswell to kit czy nie.
    Piszę to absolutnie serio.


  • 97. Data: 2010-12-02 21:04:40
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Akademickie brednie zakładające, że obiekt wyhamował ruchem jednostajnym
    > od v1=157 do v2=0, bez względnej prędkości pionowej i rotacji, na idealnej
    > płaszczyyźnie, bez zderzeń z innymi obiektami po drodze itd itp.

    Wiesz o tym doskonale, że prędkość pionowa lądowania wg stenogramów była
    jak najbardziej odpowiednia ...

    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    <http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-c
    zarnych-skrzynek-tu-154m-%E2%80%93-falszerstwo-%E2%8
    0%93-czesc-iv/>

    "[...] Ostatnie chwile

    W ostatnich chwilach lotu/upadku TU-154M pomiędzy 30m a ziemią ostatni
    fragment lotu leciał 9,5 s a prędkość zniżania wynosiła średnio 2,13 m/s.
    [...]

    [...]
    Maksymalna pionowa prędkość lądowania wynosi 3m/s.
    [...]".

    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 98. Data: 2010-12-02 21:10:52
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:id91lq$2av$1@usenet.news.interia.pl...

    > [...]
    > prędkość zniżania wynosiła średnio 2,13 m/s.
    > [...]

    dalej skrajnie akademicki bełkot
    jechałem na trasie długości 200km z v= 50km/h, na pewnym odcinku dałem
    150km/h i zderzyłem się
    oczywiście średnia wyjdzie 50,0001km/h
    to brednie


  • 99. Data: 2010-12-02 21:24:36
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > dalej skrajnie akademicki bełkot

    Bełkotem wg mnie są twoje słowa świadczące o tym jakoby pasażerów przy tej
    prędkości miałby poprzecinać pasy na skutek przyspieszeń.
    Doucz się Skippy bo jak widać jesteś słaby z podstaw fizyki.


    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/



  • 100. Data: 2010-12-02 21:28:40
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:id92r6$44n$1@usenet.news.interia.pl...
    >> dalej skrajnie akademicki bełkot
    >
    > Bełkotem wg mnie są twoje słowa świadczące o tym jakoby pasażerów przy tej
    > prędkości miałby poprzecinać pasy na skutek przyspieszeń.

    Tego dokładnie nie napisałem.
    Trochę wytwarzasz.
    Inna sprawa że one tylko zabezpieczają przed wypadnieciem z fotela, albo na
    długim rejsie pomagają odpocząć załodze w pewnych sytuacjach.

    > Doucz się Skippy bo jak widać jesteś słaby z podstaw fizyki.

    oczywiście, poczytam więcej

    PS
    nic nie wiesz o podstawach fizyki

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1