  • 1. Data: 2009-09-23 16:47:54
    Temat: Noble (Metrobank)
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    jestem blisko dania się nabrać na kredyt w Noble - jeśli ktoś chciałby

  • 2. Data: 2009-09-23 18:39:48
    Temat: Re: Noble (Metrobank)
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > jestem blisko dania się nabrać na kredyt w Noble - jeśli ktoś chciałby
    > odradzić, niech pisze szybko (i poda dlaczego) albo zamilknie na wieki :)

    Czy to będzie kredyt walutowy?
    Jeśli tak, to pomijając jeden z najwyższych spreadów na rynku, ostrzegam przed
    nachalnością doradców Open Finance, którzy w ciągu roku proponowali mi już 3
    "korzystne" aneksy do umowy kredytowej. Przy czym za pierwszym razem propozycja
    nosiła znamiona pogróżek ze strony banku.

    http://www.parkiet.com/artykul/10,789011.html
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Metrobank-wycofuje-s
    ie-z-podwyzek-marz-po-
    interwencji-mediow-1985583.html
    http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,6301029,Banki
    _pomagaja_klientom_w_trudnyc
    h_czasach__Ale_to.html

    Na plus: bardzo szybko załatwiony kredyt, dobra obsługa przez infolinię,
    przyzwoicie oprocentowany i bezpłatny ROR do obsługi kredytu.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 3. Data: 2009-09-23 20:32:19
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "scholastyk" <s...@c...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:506a.000000c8.4aba6b74@newsgate.onet.pl...
    > Czy to będzie kredyt walutowy?
    PLN

    > http://www.parkiet.com/artykul/10,789011.html
> [...]

    dzięki za linki!

  • 4. Data: 2009-09-23 21:21:45
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > PLN

    Jeśli w złotówkach to raczej nic złego Ci z ich strony nie grozi :)

    > dzięki za linki!

    Cieszę się, że mogłem pomóc.
    Nie daj się tylko nabrać na jakieś plany oszczędzania w funduszach albo
    strukturach.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 5. Data: 2009-09-24 08:12:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "scholastyk" news:506a.000000d1.4aba9169@newsgate.onet.pl

    > Nie daj się tylko nabrać na jakieś plany oszczędzania w funduszach albo
    > strukturach.

    O właśnie :]

  • 6. Data: 2009-09-24 11:13:20
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > jestem blisko dania się nabrać na kredyt w Noble - jeśli ktoś chciałby
    > odradzić, niech pisze szybko (i poda dlaczego) albo zamilknie na wieki :)

    Mam trochę akcji Noble Banku, jak by to był zły bank to bym ich nie kupił.

    A przy okazji, jak możesz to złóż wniosek przez moją stronę
    http://www.patbank.pl/noble-bank/ . Ty nic nie tracisz, a ja zyskuję
    prowizję.