  • 1. Data: 2009-09-23 17:06:28
    Temat: który bank nie wnika zbytnio w dochody
    Od: "adbud" <a...@g...com>

    witam który bank przy udzielaniu kredytu hipotecznego opiera się tylko na
    piśmie od pracodawcy dotyczącym dochodów a nie żąda sobie innych potwierdzeń
    typu pit, wyciag z konta czy druk rcx?

  • 2. Data: 2009-09-23 17:21:58
    Temat: Re: który bank nie wnika zbytnio w dochody
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 19:06, "adbud" <a...@g...com> wrote:
    > witam który bank przy udzielaniu kredytu hipotecznego opiera się tylko na
    > piśmie od pracodawcy dotyczącym dochodów a nie żąda sobie innych potwierdzeń
    > typu pit, wyciag z konta czy druk rcx?

    Kazdy jesli udziela kredytu swoje mu pracownikowi ;-)

  • 3. Data: 2009-09-24 07:16:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adbud" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > witam który bank przy udzielaniu kredytu hipotecznego opiera się tylko na
    > piśmie od pracodawcy dotyczącym dochodów a nie żąda sobie innych
    > potwierdzeń typu pit, wyciag z konta czy druk rcx?

    Już Tobie pisałem jak to jest z tymi zaświadczeniami.
    Jednak spróbuj zrobić tak:
    Złóż wnioski w kilku\ kilkunastu nawet bankach.
    Może gdzieś się Tobie uda.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-09-24 07:28:47
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    kris pisze:

> [...]
    >
    > Już Tobie pisałem jak to jest z tymi zaświadczeniami.
    > Jednak spróbuj zrobić tak:
    > Złóż wnioski w kilku\ kilkunastu nawet bankach.

    Najlepiej by było jakbyś miał jakiegoś znajomego brokera który ma w
    ofercie kilka banków oni mają znajomości w bankach znają się z
    analitykami i doskonale wiedzą który bank na co zwraca uwagę
    miałem podobną sytuację i broker bardzo mi pomógł.

    pozdr. seba

  • 5. Data: 2009-09-27 18:07:20
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

> [...]
    > piśmie od pracodawcy dotyczącym dochodów a nie żąda sobie innych
    > potwierdzeń typu pit, wyciag z konta czy druk rcx?

    3 lata temu santander dawał hipoteczny tylko na zaświadczenie od pracodawcy
    i to tylko ze średnią z 3 ostatnich miesięcy.
    Teraz już wcale nie udzielają kredytów hipotecznych

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 6. Data: 2009-09-28 06:54:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy i to tylko ze średnią z 3 ostatnich miesięcy.
    > Teraz już wcale nie udzielają kredytów hipotecznych

    Przyczyna-skutek;))))

    Krzysiek