eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Nordea] Problemy z VE w bankomatach BZWBK (i nie tylko)[Nordea] Problemy z VE w bankomatach BZWBK (i nie tylko)
  • Data: 2009-06-17 16:32:04
    Temat: [Nordea] Problemy z VE w bankomatach BZWBK (i nie tylko)
    Od: "Beniowa" <p...@i...public> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam bardzo dziwny problem - VE wydana do konta Spectrum nie chce mi sie
    zautoryzowac w bankomatach BZWBK. Tzn. po wczytaniu (z czypa - inicjalizacja
    aplikacji itd) pojawa sie menu, ktore powinno sie pojawic, takie z
    mozliwoscia zmiany PINu i wydrukiem mini wyciagu, ale jak probuje wyplacic,
    to mysli i pisze, ze brak autoryzacji. Sprawdzalem w roznych bankomatach BZ
    WBK. Udalo natomiast wyplacic z bankomatu Pekao SA i z Euronetu Aliorowego
    (chyba tez czytal z czypa, bo pojawil sie na poczatku jakis taki dziwny
    komunikat i troche to trwalo - jakies tam czytanie karty, czy cos takiego).

    Zona ma jeszce dziwniejsza sytuacje - wyglada na to, ze jej PIN nie pasuje
    do karty (odmowilo jej wyplaty w BZ WBK, ale z innym niz mi komunikatem -
    nieprawdlowy PIN, ponadto odmowilo jej tez wyplaty w e-Cardzie z komunikatem
    brak autoryzacji).

    Karty aktywne od wczoraj, transakcje nie przekraczaja salda na rachunku
    (dosc, ze mi dziala w innych bankomatach).

    O co moze chodzic ?

    Dziekuje za wszelka pomoc, Beniowa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1