eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea chowa głowę w piasek › Nordea chowa głowę w piasek
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea chowa głowę w piasek
    Date: Mon, 30 Sep 2002 20:26:08 +0200
    Lines: 12
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.15
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1033410294 212.76.36.15 (30 Sep 2002 20:24:54 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-m
    ail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:205114
    [ ukryj nagłówki ]

    W związku z problemami z SMSami jakiś miesiąc temu zgłosiłem pisemnie
    reklamację (pocztą wewnętrzną).
    Od tego czasu napisałem jeszcze 3 maile w tej samej sprawie.

    Brak jakiejkolwiek reakcji (sic).

    Jedyne, czego się dowiedziałem to to, że moje listy zostały przekazane
    kierownictwu oddziału.

    Taki sposób traktowania skutecznie potrafi nadwyrężyć zaufanie do banku.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1