eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea - jakby opiekun konta - to działaNordea - jakby opiekun konta - to działa
  • Reply-To: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>
    From: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea - jakby opiekun konta - to działa
    Date: Wed, 10 Jul 2002 22:34:00 +0200
    Lines: 17
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.36
    Message-ID: <3d2c99fa$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1026333178 212.76.36.36 (10 Jul 2002 22:32:58 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.rmf.pl!news.ipa
    rtners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:192637
    [ ukryj nagłówki ]

    Od kilku miesięcy korzystam z konta w Nordea jako ROR.

    W odróżnieniu od np. mBanku, VWdirect czy nawet MultiBanku każde konto ma
    swojego 'opiekuna'. Opiekunami są pracownicy tele-linii operacyjnej, do
    których przypisane są konkretne rachunki i ich właściciele.

    W połączeniu z pocztą wewnętrzną jest to bardzo skuteczne rozwiązanie.

    Mam nieprzyjemne doświadczeniach z boksowaniem się w mBanku i MultiBanku aby
    uzyskać reakcje na reklamacje - pracownicy linii operacyjnej to jedynie
    'przekaźniki ' (bez obrazy :)

    W Nordei nie ma tego problemu - każdą kwestię od początku do końca może
    prowadzić ta sama osoba - czyli wspomniany 'opiekun'. To działa.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1