-
1. Data: 2002-10-25 05:55:48
Temat: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
SMS-owe powiadomienia wciąż nie działają. Od czasu do czasu obiecują, że za
chwilę będzie działać ale wczoraj znów oznajmili, że nie działa.
W tym samym czasie Nordea nieustannie reklamuje 'Powiadomienia SMS-em' i tym
samym wprowadza w błąd aktualnych i przyszłych klientów. Od 2 miesięcy
pisemnie (wewnętrznym e-mailem) reklamuję tę sytuację. Reklamacje pozostają
bez odpowiedzi (sic).
Beztroska? Lekceważenie klientów? Brak wyobraźni?
-
2. Data: 2002-10-25 09:35:23
Temat: Re: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
> Beztroska? Lekceważenie klientów? Brak wyobraźni?
A kto tam im robil system? Chyba Infovide jak sie nie myle :) Cos im nie
wyszlo, trzeba sie uzbroic w cierpliwosc...
A masz przeciez swiadomosc, ze przygotowanie reklamy to kupa kasy? Pewnie
firma mowi "pracujemy -= za dwa dni sie naprawi". Poza tym kampania
reklamowa przygotowywana jest z duzym wyprzedzeniem, w trakcie nie da sie
zmienic szybko...
vide mistrzostawa swiata ;) Tam sobie duze firmy sponosrujace nasz dzielna
druzyne przegranych - przygotowaly kilka wersji reklam, zeby ladnie je
podmieniac...
-
3. Data: 2002-11-15 22:13:43
Temat: Re: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
> A kto tam im robil system? Chyba Infovide jak sie nie myle :) Cos im nie
> wyszlo, trzeba sie uzbroic w cierpliwosc...
> A masz przeciez swiadomosc, ze przygotowanie reklamy to kupa kasy? Pewnie
> firma mowi "pracujemy -= za dwa dni sie naprawi". Poza tym kampania
> reklamowa przygotowywana jest z duzym wyprzedzeniem, w trakcie nie da sie
> zmienic szybko...
> vide mistrzostawa swiata ;) Tam sobie duze firmy sponosrujace nasz dzielna
> druzyne przegranych - przygotowaly kilka wersji reklam, zeby ladnie je
> podmieniac...
Jak ktoś chce czekać (i płacić za coś co mu obiecano a czego nie dostaje) to
wolna droga.
Ja dziękuję.
Wobec kompletnego braku reakcji banku odstąpiłem od umowy prowadzenia
rachunku.
I skutecznie uzyskałem zwolnienie z wszelkich należnych bankowi prowizji (za
token do końca pełnego roku jego użytkowania, za zastrzeżenie karty, za
przysłanie historii rachunku).
Czego natomiast nie uzyskałem to prostego 'przepraszamy'.