eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea wciąż nie wysyła powiadomień SMSNordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
  • Reply-To: "janko" <m325@o2._NO__SPAM_.pl>
    From: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
    Date: Fri, 25 Oct 2002 07:55:48 +0200
    Lines: 11
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: 212.76.36.19
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1035525352 212.76.36.19 (25 Oct 2002 07:55:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: mjk
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for
    -mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209747
    [ ukryj nagłówki ]

    SMS-owe powiadomienia wciąż nie działają. Od czasu do czasu obiecują, że za
    chwilę będzie działać ale wczoraj znów oznajmili, że nie działa.

    W tym samym czasie Nordea nieustannie reklamuje 'Powiadomienia SMS-em' i tym
    samym wprowadza w błąd aktualnych i przyszłych klientów. Od 2 miesięcy
    pisemnie (wewnętrznym e-mailem) reklamuję tę sytuację. Reklamacje pozostają
    bez odpowiedzi (sic).

    Beztroska? Lekceważenie klientów? Brak wyobraźni?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1