  • Data: 2004-12-22 15:24:47
    Temat: [Nordea] zablokowana VE
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przy mojej karcie VE w SOLO pojawił się napis
    "WSTRZYMANIE GENEROWANIA SALDA"
    Okazało się, że to hasło oznacza blokadę karty przez bank.
    Pani w Solo odpisała: "Karta została zablokowana, ponieważ zgodnie z ustawą o
    elementach płatniczych do karty powinna być podpisana umowa, której Pan nie
    podpisał." i podobno taka kara spotkała WSZYSTKICH ktorzy nie podpisali

    Czy ktos ma karte Nordea VE sprzed 12 X 2003 i nie podpisal nowego regulaminu,
    żeby tą informację potwierdzić?

    Miałem zastrzeżenia do umowy, którą Nordea podsuwała w pazdzierniku do
    podpisania i wyslalem im te uwagi na pismie. Najpierw po 2 miesiacach
    zablokowali karte a potem przyslali odpowiedz na moje zarzuty: "umowa jest
    dokumentem standardowym a konsekwencja jej nie podpisania, jest zablokowanie
    karty"
    Jedyny zarzut który uznali to nieistniejący numer telefonu podany w regulaminie
    do dzwonienia w sprawie zastrzeżenia karty :-)
    *** blad ***