  • 1. Data: 2009-09-02 16:35:20
    Temat: Notowania Statici i Linuks
    Od: "kargul" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was odpalal Notowania Statici na Linuksie pod Wine ? Czy sa z tym
    jakies problemy, chodzi ok ?

    Pozdrawiam
    kargul

  • 2. Data: 2009-09-02 19:12:35
    Temat: Re: Notowania Statici i Linuks
    Od: Pawel Chmielewski <d...@g...pl>

    > Czy ktos z Was odpalal Notowania Statici na Linuksie pod Wine ? Czy sa z
    > tym jakies problemy, chodzi ok ?
    Próbowałem za dwa lata temu i działało jak należy. Nie wiem jak dzisiaj, ale
    wtedy można było dostać kod, który aktywował dostęp do notowań on-line na
    jakieś dwa tygodnie, co pozwalało za darmo wypróbować aplikację. Jeśli
    ciągle dają taką możliwość, to spróbuj sam sie przekonać.

    Pawel