  • 1. Data: 2003-07-02 06:23:45
    Temat: jakie konto w banku?
    Od: "piotrek" <r...@o...pl>

    czesc prowadze firme jednoosobowa, tzw samozatrudnienie, i mam problem
    poniewaz nie orientuje sie z tym temacie zupelnie, chodzi o konto w
    banku.musze miec oprocz konta osobistago rowniez firmowe(pekao) za ktore
    dodatkowo place ponad 100 zl.poniewaz moj pracodawca przelewa mi pieniadze
    na to konto(umowa agencyjna).mam pytanie do ludzi ktorzy sa w podobnej
    sytuacji, poniewaz co miesiac oplaty za prowadzenie kont sa bardzo wysokie w
    stosunku do pieniedzy jakie mi pracodawca przelewa, po zaplaceniu zusu i
    urzedu skarbowego zostaje mi pare stow w kieszeni.jaki bank jest
    najkorzystniejszy do zalozenia kont?, nie robie zadnych przelewow, pieniadze
    wybieram w okienku albo w bankomacie.

    bardzo prosze o podpowiedz bo firma upada :)

  • 2. Data: 2003-07-02 07:49:04
    Temat: Re: jakie konto w banku?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    piotrek wrote:

    > bardzo prosze o podpowiedz bo firma upada :)

    Sprawdź Millennium, mBank, Multibank, Inteligo, VW Bank. Któryś powinien
    przypaść Ci do gustu.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-07-02 11:50:53
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 2 Jul 2003 08:23:45 +0200, piotrek napisał(a):
> [...]
    >dodatkowo place ponad 100 zl.poniewaz moj pracodawca przelewa mi pieniadze

    Dżizas, skądś takie wytrzasnął? :)
    Załóż telepekao24 dla firmy (czy jak tam się to teraz nazywa) - 9zł z
    groszami miesięcznie, przelewy 0.1%. Dostajesz wpłatę - przelewasz na ROR -
    wypłacasz. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2003-07-03 19:53:29
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > bardzo prosze o podpowiedz bo firma upada :)
    jeśli masz w pobliżu to polecam MultiBank
    prowadzenie 9zł / mies
    bezpłatne wypłaty w okienku
    visa electron z 3 zł miesięcznie (opcja) - bankomaty euronetu - bezpłatne
    wypłaty
    coś pominąłem?
    paweł