eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa Visa Gold BGŻ dla prenumeratorów Zielonego SztandaruNowa Visa Gold BGŻ dla prenumeratorów Zielonego Sztandaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowa Visa Gold BGŻ dla prenumeratorów Zielonego Sztandaru
    Date: Sun, 1 Jun 2003 11:47:52 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: u...@o...pl@waw-k11-w08-mp1-51.netlandia.pl
    Message-ID: <bbci6l$nmo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: waw-k11-w08-mp1-51.netlandia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1054460949 24280 62.29.250.51 (1 Jun 2003 09:49:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jun 2003 09:49:09 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244295
    [ ukryj nagłówki ]

    Przy okazji informacji o nowej ofercie kart co-brandowych dla subskrybentów
    magazynów wydawanych w USA przez Reader's Digest, zastanawiałem się trochę
    na istotą kart co-branded (są to karty wydawane przez bank, lecz dodatkowo
    firmowane inną znaną marką). Interesujący w tym przypadku jest sposób w jaki
    banki wyzyskują popularność innych marek oraz znaków firmowych dla
    zwiększenia sprzedaży i zysków. Wydaje się, że klientów powinno to cieszyć,
    tym bardziej, że najczęściej karty tego typu przynoszą im dodatkowe profity.

    Czy jednak coraz większa popularność kart co-branded nie niesie za sobą
    żadnych negatywnych następstw dla klientów? Czy banki nie będą coraz
    chętniej sięgać po bardziej popularne marki dla zwiększenia sprzedaży swoich
    produktów bankowych? Czy nie ma w tym choćby cienia podejrzeń o
    manipulowanie klientem?
    Czy czekają nas czasy, gdy wszystkie karty będą wydawane przez banki we
    współpracy z innymi, firmującymi przedsięwzięcie instytucjami? I czy będzie
    wtedy tak, że zamiast kart Citibanku, PKO BP i BGŻ, będziemy nosić w
    portfelu karty Playboya, Życia na Gorąco i Zielonego Sztandaru?

    Więcej o kartach wydawanych przez Reader's Digest:
    http://www.kartyonline.net/news_28.html

    Zachęcam do lektury i dyskusji.
    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1