-
1. Data: 2002-04-13 15:44:09
Temat: Nowa kampania reklamowa mBanku
Od: "AMRA" <a...@a...com>
mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA -
rozpoczął kampanię reklamową pt.: Ujawniamy braki w ofercie mBanku. Z
początkiem kwietnia rozpoczęła się dwumiesięczna kampania
wizerunkowo-produktowa mBanku. Głównym celem działań komunikacyjnych...
jest uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty mBanku.
Jednocześnie mBank nadal podkreśla, że jest nowoczesną instytucją finansową
o bardzo atrakcyjnej ofercie.
Motywem przewodnim kampanii jest słowo "BRAK". Przewrotnie i dobitnie -
mBank sam sobie wytyka braki:
BRAK opłat za prowadzenie rachunku,
BRAK prowizji za dokonywane przelewy,
BRAK wymaganej minimalnej wpłaty.
Braki te stanowią jednak atuty mBanku. Oferta mBanku pozwala na eksponowanie
braków w komunikacji z Klientami. "A CO JEST?" w mBanku - korzyści, które
przyciągnęły ponad 180 tys.
Klientów: oprocentowanie kilkakrotnie wyższe niż w tradycyjnych bankach, 24
godzinny dostęp do rachunku i pieniędzy przez Internet, telefon stacjonarny,
komórkowy, WAP i SMS z dowolnego miejsca na świecie oraz stale poszerzana
oferta.
Kampania reklamowa jest eksponowana za pomocą czterech różnych mediów:
prasy, telewizji, outdoor'u i Internetu. Ogłoszenia prasowe są kluczowym
nośnikiem informacji ze względu na maksymalne rozwinięcie komunikatu. Prasa
pozwala na wyliczenie wszystkich zalet oferty mBanku oraz dostarcza
argumenty Klientom, by porównali ofertę własnego banku z ofertą mBanku.
Jako billboardy wykorzystano prestiżowe nośniki typu backlight, które dzięki
swym wymiarom i lokalizacjom doskonałe wpisują się w założenia kampanii.
Telewizja emituje trzy rodzaje filmów. Pierwszy film pt. "Złota Rybka"
przekazuje komunikat o podstawowych wartościach jakie proponuje mBank:
wolność, niezależność oraz maksimum korzyści. Ponadto utrwala atut wysokiego
oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku eKONTO.
Dwa pozostałe filmy odwołują się bezpośrednio do reklam prasowych i potęgują
przekaz: braku opłat za prowadzenie rachunku, braku opłat za przelewy i
braku wymaganej minimalnej wpłaty.
Za mediarun.pl (ma juz roczek :)
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.pl
-
2. Data: 2002-04-15 08:47:08
Temat: Re: Nowa kampania reklamowa mBanku
Od: "Bolek" <b...@h...com>
Czemu ma służyć ten post?
-
3. Data: 2002-04-15 16:52:02
Temat: Re: Nowa kampania reklamowa mBanku
Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
Bolek <b...@h...com> wrote:
> Czemu ma służyć ten post?
zdobyciu pierwszego miesjca w kwietniowym zwierciadle grupy pbb? ;-D
pozdrawiam
romekk