eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa kampania reklamowa mBankuNowa kampania reklamowa mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowa kampania reklamowa mBanku
    Date: Sat, 13 Apr 2002 17:44:09 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 55
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl
    Message-ID: <a99jnv$41a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179017154.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1018712639 4138 62.179.17.154 (13 Apr 2002 15:43:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Apr 2002 15:43:59 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:176187
    [ ukryj nagłówki ]

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA -
    rozpoczął kampanię reklamową pt.: Ujawniamy braki w ofercie mBanku. Z
    początkiem kwietnia rozpoczęła się dwumiesięczna kampania
    wizerunkowo-produktowa mBanku. Głównym celem działań komunikacyjnych...

    jest uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty mBanku.
    Jednocześnie mBank nadal podkreśla, że jest nowoczesną instytucją finansową
    o bardzo atrakcyjnej ofercie.


    Motywem przewodnim kampanii jest słowo "BRAK". Przewrotnie i dobitnie -
    mBank sam sobie wytyka braki:

    BRAK opłat za prowadzenie rachunku,
    BRAK prowizji za dokonywane przelewy,
    BRAK wymaganej minimalnej wpłaty.

    Braki te stanowią jednak atuty mBanku. Oferta mBanku pozwala na eksponowanie
    braków w komunikacji z Klientami. "A CO JEST?" w mBanku - korzyści, które
    przyciągnęły ponad 180 tys.


    Klientów: oprocentowanie kilkakrotnie wyższe niż w tradycyjnych bankach, 24
    godzinny dostęp do rachunku i pieniędzy przez Internet, telefon stacjonarny,
    komórkowy, WAP i SMS z dowolnego miejsca na świecie oraz stale poszerzana
    oferta.


    Kampania reklamowa jest eksponowana za pomocą czterech różnych mediów:
    prasy, telewizji, outdoor'u i Internetu. Ogłoszenia prasowe są kluczowym
    nośnikiem informacji ze względu na maksymalne rozwinięcie komunikatu. Prasa
    pozwala na wyliczenie wszystkich zalet oferty mBanku oraz dostarcza
    argumenty Klientom, by porównali ofertę własnego banku z ofertą mBanku.


    Jako billboardy wykorzystano prestiżowe nośniki typu backlight, które dzięki
    swym wymiarom i lokalizacjom doskonałe wpisują się w założenia kampanii.
    Telewizja emituje trzy rodzaje filmów. Pierwszy film pt. "Złota Rybka"
    przekazuje komunikat o podstawowych wartościach jakie proponuje mBank:
    wolność, niezależność oraz maksimum korzyści. Ponadto utrwala atut wysokiego
    oprocentowania środków zgromadzonych na rachunku eKONTO.


    Dwa pozostałe filmy odwołują się bezpośrednio do reklam prasowych i potęgują
    przekaz: braku opłat za prowadzenie rachunku, braku opłat za przelewy i
    braku wymaganej minimalnej wpłaty.

    Za mediarun.pl (ma juz roczek :)
    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1