  • 11. Data: 2009-05-26 21:10:59
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:05, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Moze szachownica? Karty do bridge'a? :)

    Scrabble od biedy jeszcze może być, chociaż, czy to jest sport ? Ale
    poker to już chyba tak ? Mogę jeszcze grac w snookera, ale mam za małą
    chałupę, żeby sobie kupic stół, a wyjście w tym celu w jakieś
    publiczne miejsce z reguły kończy sie potężną libacją...Jak pech, to
    pech !

  • 12. Data: 2009-05-26 21:13:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 16:50, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale co mi po cashback 6% czy nawet 10% wyłącznie na produkty, których
    > nie kupuje ? W takim przypadku cashback wynosi dla mnie 0%. Mam czekać,
    > aż za pół roku pojawią się w promocji produkty, które akurat zwykłem
    > kupować ?

    Sie zgodze z przedmowca. Discover tez tak ma (trzeba jakosc podniesc
    atrakcyjnosc malo uzywanych kart) i mam podobne odczucia.

    O ile w czerwcu jest "Restaurants", a od stycznia do marca bylo
    "Airlines Hotels Car Rentals Cruises" - to jeszcze ma sens. Ale chyba
    we wrzesniu zeszlego roku byly... uslugi medyczne.

  • 13. Data: 2009-05-26 21:14:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:03, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
    > sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
    > nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

    Możesz zastosować kombinację: rabat z karty sklepowej 10%, a od tego
    co zostanie 7% z Furory. Pure gain !

  • 14. Data: 2009-05-26 21:16:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:13, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > we wrzesniu zeszlego roku byly... uslugi medyczne.

    Podobno w US drogie, więc to chyba dobry deal ? Tyle, że nikt nie
    choruje na zawołanie...

  • 15. Data: 2009-05-26 21:22:14
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 17:16, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Podobno w US drogie, więc to chyba dobry deal ? Tyle, że nikt nie
    > choruje na zawołanie...

    Niesamowicie drogie. Ale wlasnie trudno sie "nachorowac" na zapas.
    Jedyne co mi przyszlo wtedy do glowy to soczewki kontaktowe.

  • 16. Data: 2009-05-26 21:26:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:22, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Niesamowicie drogie. Ale wlasnie trudno sie "nachorowac" na zapas.
    > Jedyne co mi przyszlo wtedy do glowy to soczewki kontaktowe.

    Większość Polaków wymaga pilnej wizyty u dentysty. Nieco mniej u
    psychiatry. W Polsce taka promocja byłaby jak znalazł !

  • 17. Data: 2009-05-26 21:29:55
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 17:03, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
    > sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
    > nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

    Ale zapewne mozna sobie te rabaty poskladac. 10% od sklepu i dodatkowo
    7% od banku.

    Dres Adidas z 17% znizki? To jeszcze na solarium zostanie! :)

  • 18. Data: 2009-05-26 21:32:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > pół roku pojawią się w promocji produkty, które akurat zwykłem kupować ?

    A jak sobie to wyobrażasz przy poziomie 6%? Na wszystko chciałbyś 6%? Ja
    też...

  • 19. Data: 2009-05-26 21:33:31
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci

    > karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
    > sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
    > nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

    Znizki kumuluja sie iloczynowo.

  • 20. Data: 2009-05-26 21:39:02
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    bradley.st wrote:

    > Ale zapewne mozna sobie te rabaty poskladac. 10% od sklepu i dodatkowo
    > 7% od banku.
    >
    > Dres Adidas z 17% znizki? To jeszcze na solarium zostanie! :)

    obawiam sie, ze rabatow sie tak nie sumuje :)