  • 21. Data: 2009-05-26 21:40:57
    Temat: Re: Nowa promocja Lukas Furora
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 23:39, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > obawiam sie, ze rabatow sie tak nie sumuje :)

    Dlaczego ? Przecież jeden rabat nie wie o drugim ?

  • 22. Data: 2009-05-26 21:45:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A jak sobie to wyobrażasz przy poziomie 6%? Na wszystko chciałbyś 6%? Ja
    > też...

    Wystarczy 2% na wszystko. IMO lepszy nawet 1% na wszystko niż 6% na
    jakiś wybrany gatunek produktów (egzotycznych).

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-05-26 21:46:22
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    szczurwa wrote:

    > Dlaczego ? Przecież jeden rabat nie wie o drugim ?

    wie, wie, np. masz towar za 100pln, 10% karta rabatowa
    daje ci na kasie 90pln. od 90pln dostajesz 7% moneyback,
    czyli 6.3pln. finalnie zaplaciles 83.7pln zamiast 100pln,
    czyli masz 16.3% rabatu, a 16.3 != 17.0.

  • 24. Data: 2009-05-26 21:50:09
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Maj, 17:39, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    W tym przypadku mysle ze moze sie udac. Rabat "od sklepu" jest w
    momencie sprzedazy, rabat "od banku" - na wyciagu.

    Chyba ze chodzilo Ci o moje matematyczne wyliczenia, OK, 7% jest od
    90% procent oryginalnej ceny, wiec lacznie tylko 16.30%. Czyli
    solarium - tak, ale tipsy beda musialy poczekac. :)

  • 25. Data: 2009-05-26 22:54:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Wystarczy 2% na wszystko. IMO lepszy nawet 1% na wszystko niż 6% na jakiś
    > wybrany gatunek produktów (egzotycznych).

    Były lekarstwa. Było wyposażenie domu. Teraz na lato sma być przęt sportowy.
    To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program promocyjny
    jest świetny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także innych kart
    oprócz furorki.

  • 26. Data: 2009-05-27 01:35:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 00:54, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program promocyjny
    > jest świetny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także innych kart

    Nadto, w zimie hipermarkety i inne spożywki oraz paliwo !

  • 27. Data: 2009-05-27 04:08:37
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Wydaje mi się, że karta nie jest tania w utrzymaniu i mimo tych zniżek nie
    dla każdego będzie to ciekawa propozycja. Ja chyba wolałbym 1% na wszystko.

  • 28. Data: 2009-05-27 05:29:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 27 May 2009 00:54:19 +0200
    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > program promocyjny jest świetny. Przecież nie jest zabronione
    > posiadanie także innych kart oprócz furorki.

    Z tego co jest podawane na grupie też uważam, że promo jest dobierane w
    miarę rozsądnie i na korzyść klienta, co w bankach, nie oszukujmy się,
    należy raczej do rzadkości ;)
    Inna sprawa, że trzeba tego pilnować, pamiętać, która kartę gdzie
    wyciągnąć, no i trzeba nieźle tymi kartami mielić, aby limity
    zwolnieniowe wyrobić, względnie dużo latać po bankach aby karty
    przenosić. Ja osobiście postanowiłem się tego "zachodu" pozbawić i
    powiem szczerze nie żałuję ;)

    Xenocide

  • 29. Data: 2009-05-27 06:16:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 26 May 2009 13:49:35 -0700, szczurwa napisał(a):

    > To prawda. Mało tego, tak wysokie rabaty demoralizują klientów. W moim
    > przypadku używam tej karty tylko wtedy, kiedy dostaję promocyjny rabat,
    > wskutek czego obawiam się, że przez najbliższe trzy miesiące karta
    > będzie leżeć w szufladzie. No, chyba, że córka rozwali do reszty swój
    > rowerek...Albo najdzie mnie na zakup jakiego sprzęta kempingowego.

    Właśnie o to chodzi aby karta w szufladzie nie leżała tylko zadziałała
    magia cyferek, cobyś czym prędzej w regały się udał ;)

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2009-05-27 06:48:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > zwolnieniowe wyrobić, względnie dużo latać po bankach aby karty
    > przenosić. Ja osobiście postanowiłem się tego "zachodu" pozbawić i
    > powiem szczerze nie żałuję ;)

    Ty widzę do mnie pijesz... ;-)))

    Ostatni raz kartę przenosiłem prawie z rok temu. :) Z opłatami daję radę.