  • 11. Data: 2002-06-06 11:53:43
    Temat: Re: Nowa sciema z Fortisu ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E, tutaj mam RB - tam kosztuje to cale 1zl niezaleznie od bankomatu.

    kurde, ale nazwa tego banku jest super ;)))

  • 12. Data: 2002-06-06 11:54:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:52:47PM +0200, AMRA wrote:

    > oooooo.... I jeszcze mam oddzial w Radomiu pod nosem... :)

    Sam widzisz. I papierki daja ladne. Ale oprocentowanie do jest po
    prostu symbiliczne - 2.6 (chyba) kwartalnie.

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-06-06 11:55:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:53:43PM +0200, AMRA wrote:

    > kurde, ale nazwa tego banku jest super ;)))

    A po co pisze RB? ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-06-06 11:55:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > a kiedy bedzie jakas obciazenioweczka lub cus kredytowego? ;-)

    Nadchodzi wielkimi krokami - może nawet oba rodzaje :-)

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-06-06 11:58:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > E, tutaj mam RB - tam kosztuje to cale 1zl niezaleznie od bankomatu.

    No tak, ale 10 zl + 1 zl za kazde wyciagniecie.
    A jak chce sie VC to 20 zl/miesiac???

    Eeeee tam. To jakby mnie juz tak walnelo, to wolalbym srebrny w Fortisie, a
    e-pakiet na rodzica, bo chyba dwoch rachunkow nie mozna miec ;)))

  • 16. Data: 2002-06-06 12:01:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 01:58:02PM +0200, AMRA wrote:

    > No tak, ale 10 zl + 1 zl za kazde wyciagniecie.
    > A jak chce sie VC to 20 zl/miesiac???

    No ;-)

    Ale mi sie on i tak podoba.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-06-06 12:01:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tylko ze w multi trzeba 3 m-ce czekac, albo zamawiac platne wydruki z
    > ebankow

    hehehe, a w Fortisie czekam pol roku po terminie w ktorym niby mozna sie
    bylo ubiegac i jeszcze karty w ofercie nie ma... ;)))))
    A w Multi jak najbardziej juz mam + BZWBK i jest OK.

  • 18. Data: 2002-06-06 12:02:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A po co pisze RB? ;-)

    za 5tym razem trafilem z nazwa ;)

  • 19. Data: 2002-06-06 12:03:51
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nadchodzi wielkimi krokami - może nawet oba rodzaje :-)

    tegoroczne wakacje zapowiadaja sie obfite w KK ;-) sporo bankow wzielo sie
    za ich wydawanie.

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-06-06 12:06:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tegoroczne wakacje zapowiadaja sie obfite w KK ;-) sporo bankow wzielo
    sie
    > za ich wydawanie.

    no i dobrze! Bedzie konkurencja a jak konkurencja to i oplaty zjada,
    ubezpieczenia tez...