  • 21. Data: 2002-06-06 12:07:38
    Temat: Re: Nowa sciema z Fortisu ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No ;-)
    >
    > Ale mi sie on i tak podoba.

    eeee 20 zeta + wyplaty - odpada!
    A swego czasu mieli takie ambitne plany opanowania jakiegos tam procentu
    rynku.
    Z takimi oplatami to sobie moga...

  • 22. Data: 2002-06-06 12:08:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > no i dobrze! Bedzie konkurencja a jak konkurencja to i oplaty zjada,
    > ubezpieczenia tez...

    a zeby jeszcze dawali studentom ;-) BTW wiadomo juz co z EC/MC elektronem?
    napisalem do Europaya maila z pytaniami ale bez odpowiedzi ;-/

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-06-06 12:17:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 02:07:38PM +0200, AMRA wrote:

    > eeee 20 zeta + wyplaty - odpada!
    > A swego czasu mieli takie ambitne plany opanowania jakiegos tam procentu
    > rynku.
    > Z takimi oplatami to sobie moga...

    A kto kaze Ci wyrabiac konto za 20zl? Przeciez masz podstawowe za 10 z
    elektronem. Po co mi n+1 debetowa karta vc? Skoro i tak place _zawsze_
    kredytowkami?

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-06-06 12:25:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A kto kaze Ci wyrabiac konto za 20zl? Przeciez masz podstawowe za 10 z
    > elektronem. Po co mi n+1 debetowa karta vc? Skoro i tak place _zawsze_
    > kredytowkami?

    Jakbym mial KK, to nie szukalbym tak chrga, ani nie meczyl Fortisa ;)

  • 25. Data: 2002-06-06 12:47:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jun 06, 2002 at 02:25:01PM +0200, AMRA wrote:

    > Jakbym mial KK, to nie szukalbym tak chrga, ani nie meczyl Fortisa ;)

    Tobie to jakis bank powinien honorowa KK dac. ;-)

    Jak juz PWP dostal ponoc magistra ta droga ;-)

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-06-06 13:18:43
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    BZWBK ;-))
    Minely 3 miesiacze od czasu jak zlozylem wniosek i 0 odzewu w tej sprawie.
    Dzwonie do banku , kaza czekac na listonosza .

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 27. Data: 2002-06-07 11:04:57
    Temat: Re: Nowa sciema z Multi ? :-))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nadchodzi wielkimi krokami - może nawet oba rodzaje :-)
    >
    > K. Kowalski

    Mam nadzieje, ze kk bedzie dobrze ubezpieczona. Bo ubezpieczenie VC, to
    porazka. Komus sie chyba pomylil mB z multi :((

    I jeszcze wypadaloby cos zrobic z tymi prowizjami od wplat/wyplat dewiz.
    IMHO te prowizje sa nielegalne (por. przyklad Millennium), poniewaz multi
    pobiera tez oplate za prowadzenie rachunkow walutowych :((
    A przelewy walutowe przez net ?

    pzd
    Witek