  • 31. Data: 2008-01-08 14:25:06
    Temat: Re: Nowe konto Direct w ING
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek pisze:
    [...]

    > Nie piszę o zdzieraniu, lecz o okradaniu, czyli pobieraniu wbrew ustaleniom,
    > a czasami nawet wbrew zapewnieniom.
    >
    > Innymi słowy -- piszę o złodziejach, nie o zdziercach. :)

    Czyli rozumiem, że poszedłeś do sądu/prokuratury z tym?
    KJ

  • 32. Data: 2008-01-08 15:23:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" fm0142$fiq$...@a...kjonca

    > Czyli rozumiem, że poszedłeś do sądu/prokuratury z tym?

    A musiałem? Śląskiemu wyznaczyłem randkę ;) w sądzie, ale po
    jakimś czasie zmieniono tam zdanie i skorygowano stan karty. :)

    W przypadku karty kredytowej nie ja idę do sądu w razie nieporozumienia,
    lecz bank. :) Ja po prostu nie płacę, jeśli nie chcę. :) No i w Śląskim
    nie zapłaciłem; z Lukasem sobie odpuściłem; a z Sygmy właśnie rezygnuję.

    Sygma, a raczej hipermarket real dał mi talon na 20 złotych, zabrał
    w niechcianym ubezpieczeniu 9.04 złotych i w rozmowach telefonicznych
    2.65 złotych, więc w pieniądzach jestem nawet do przodu. :)

    Straciłem trochę czasu, ale mam go dużo i po prostu testuję różne banki. :)

    W banku Sygma każda uzyskana przeze mnie informacja była jakoś nieprawdziwa. :)
    Nawet 23 i 26 grudnia ubroku to wg pracowniczki banku dni robocze. :) Na moim
    kalendarzu to niedziela i drugi dzień świąt. :)

    Inna pracowniczka odmówiła mi zapisania swego nazwiska na kartce papieru, choć
    mam kłopot z pisaniem. (mam szynę unieruchamiającą środkowy palec prawej ręki)
    Chciałem mieć pamiątkę rozmowy. :)

    Z czym mam iść do prokuratury lub sądu? trochę za małe kwoty. :)
    Natomiast dla banku to kwoty wiele warte, gdyż mnożą je przez tysiące klientów.

    Śląski nawet cwanie ukrywa opłaty -- w internecie ich nie ma, ale płacić trzeba.

    LC

  • 33. Data: 2008-01-09 09:34:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fm04ib$ipd$...@f...man.torun.pl

    > W banku Sygma każda uzyskana przeze mnie informacja była jakoś nieprawdziwa. :)
    > Nawet 23 i 26 grudnia ubroku to wg pracowniczki banku dni robocze. :) Na moim
    > kalendarzu to niedziela i drugi dzień świąt. :)

    Wg pracowniczki (mogę podać jej nazwisko) 26 grudnia ubr. i 23 grudnia ubr. były
    dniami roboczymi, najbliższymi do dnia 25 grudnia, który wg niej był dniem wolnym. :)

    Ogólnie -- współpraca z Lukas, Sygmą czy Śląskim to zabawa w ciuciubabkę. :)
    Wykazanie im kłamstwa skutkuje sankcjonowaniem tegoż kłamstwa i forsowaniem
    stanowiska banku, choćby było irracjonalne.

    lc