  • 1. Data: 2010-12-22 22:24:26
    Temat: Nowe spółki do portfela
    Od: Markus <m...@g...com>

    Witam
    A co myślisz o Astarta i MCI?

    Z gatunku ryzykownych ORCO grup i Ronson.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-22 23:07:11
    Temat: Re: Nowe spółki do portfela
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Markus wrote:

    > Witam
    > A co myślisz o Astarta i MCI?

    MCI trzymam od jakiegoś czasu. Jak kupowałem była dobra, teraz już raczej
    znacznie mniej atrakcyjna. Ale tak naprawdę dużo zależy od wyniku procesu,
    który tam się gdzieś toczy i chyba sporo spekulantów grało pod to.

  • 3. Data: 2011-01-27 15:32:30
    Od: "Sir Dawid" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > MCI trzymam od jakiegoś czasu. Jak kupowałem była dobra, teraz już raczej
    > znacznie mniej atrakcyjna. Ale tak naprawdę dużo zależy od wyniku procesu,
    > który tam się gdzieś toczy i chyba sporo spekulantów grało pod to.

    A co myslicie o spółkach Eskimos S.A oraz Broad Gate S.A. Ostatnio dość
    prężnie rosną chociaz debiuty ich były dość niedwno. Czy maj szanse pójście
    w ślady debiutu Aztec?