  • 11. Data: 2011-09-02 17:40:01
    Temat: Re: Nowe w KK Citi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-02 19:37, Rafał wrote:

> [...]
    > przyjemność pani przy stoisku, niech też ma swoją prowizję. Karta jest
    > badziewna jak mało co, biorąc pod uwagę opłaty i żenujący katalog
    > partnerów i "nagród". Dodatkowo mnie straszą, że MUSZĘ (naprawdę?!)
    > wykonać transakcje już dzisiaj albo jutro (tak parę dni temu to było ;).
    > Pewnie na tej infolini dostają prowizję dopiero po zapłaceniu tym
    > plastikiem. W każdym razie miałem zamiar odstąpić od umowy, ale zamiast
    > tego wypowiem umowę ze względu na zmianę tego cennika. Drugą i tak mam
    > za darmo, chociaż nie wiem po co, bo niczemu nie służy (zero wartości

    Noo ja czasami w Merlinie kupuje :) A mam w promocji na zawsze free.
    JAk BP zlikwiduje, to najwyzej z tej bede placil rachunki ;)

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 12. Data: 2011-09-02 17:56:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W PKO, Inteligo i Meritum mozna sobie zamowic raport BIK on line w kilka
    > sekund - wlasnie swoje 90 stron kilka dni temu przegladalem (stad mnie
    > tak wzielo na kasowanie tych KK). Co ciekawe Tesco KK w BIKu caly czas
    > nie mam ;)

    w Meritum coś się za to płaci? dawno sobie takiego raportu nie
    zamawiałem, ostatnio dowiedziałem się w Multi, że jestem
    "przekredytowany" i dlatego musiałem skasować kk z OF, nawet doradca,
    który do mnie zadzwonił ze zrozumieniem przyjął moją decyzję o
    zamknięciu tej karty

    > Nowych bankow brak, wiec nie ma gdzie zakladac RORow nowych ;) Ostatni w
    > Idea banku otworzylem ;)

    a z cashbacku z IB korzystasz? jako prowadzący DG mógłbyś dostać 2% od
    wszystkich transakcji bez żadnych limitów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2011-09-02 18:03:30
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 2 Wrz, 19:38, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Opłaty za transakcje gotówkowe
    > Wypłaty gotówki z bankomatów, transakcje w kasynach, płatności na
    > poczcie lub przelewy z rachunku karty są traktowane jak transakcje
    > gotówkowe. Od 1 października br., naliczana będzie od nich prowizja w
    > wysokości 4% min 10 zł (dotychczas 3% min 7 zł). Prosimy pamiętać, że
    > odsetki od tego typu transakcji liczone są od dnia ich dokonania do dnia
    > całkowitej spłaty.

    BTW czy UOKiK nie powinien zakwestionowac takich praktyk jak w
    przypadku spozionej splaty i rownoczesnego pobierania oplaty za
    opoznienie oraz odsetek? Moze ktos zasiegnie opinii UOKiKu? ;)

    MK

  • 14. Data: 2011-09-02 20:36:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-02 19:37, Rafał wrote:

> [...]
    > tego wypowiem umowę ze względu na zmianę tego cennika. Drugą i tak mam
    > za darmo, chociaż nie wiem po co, bo niczemu nie służy (zero wartości

    Zeby nie bylo - co prawda mam dwa vouchery do MultiKina - ale ze nie
    mamy czasu wymienic je z rezerwacji, to kupilem dzisiaj dwa bilety via
    internet na Conana 3D (Amra to "nick" Conana kiedy byl piratem ;) - 10%
    taniej wyszlo z ta karta ;)

  • 15. Data: 2011-09-02 21:58:45
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-09-02 22:36, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
> [...]
    > mamy czasu wymienic je z rezerwacji, to kupilem dzisiaj dwa bilety via
    > internet na Conana 3D (Amra to "nick" Conana kiedy byl piratem ;) - 10%

    Najpierw to by Multikino musiało u mnie być. Merlin to najdroższy sklep
    w polskiej sieci (obok empik.com). Douglas to taka koszmarna drożyzna,
    że aż żal zaglądać, a Intersport to nawet nie wiem co to. Na TUI mnie
    nie stać, a telefon mam służbowy. To co mi zostało? Aaaa, H&M. Nie,
    dziękuję.

    --
    Raf

  • 16. Data: 2011-09-03 07:54:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-02 19:56, RobertS wrote:

> [...]
    >>
    > a z cashbacku z IB korzystasz? jako prowadzący DG mógłbyś dostać 2% od
    > wszystkich transakcji bez żadnych limitów ;-)

    1.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS w polskiej wersji jezykowej
    27,00 zł
    2.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS w angielskiej wersji jezykowej
    36,00 zł
    3.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS z Informacja o Ocenie Punktowej w
    polskiej wersji jezykowej
    32,00 zł
    4.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS z Informacja o Ocenie Punktowej w
    angielskiej wersji jezykowej
    40,00 zł
    5.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS w angielskiej i polskiej wersji
    jezykowej
    50,00 zł
    6.
    Opłata za udostepnienie Raportu PLUS z Informacja o Ocenie Punktowej w
    angielskiej i polskiej wersji jezykowej
    55,00 zł
    7.
    Opłata za wysyłke Raportu PLUS Poczta Polska
    10,00 zł

    tyle ze tam vat 22% byl - trudno znalezc w sumie - przez googla szukalem :)

  • 17. Data: 2011-09-03 08:42:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 10,00 zł
    >
    > tyle ze tam vat 22% byl - trudno znalezc w sumie - przez googla szukalem :)

    już sobie wyguglałem, bo na stronie banku ciężko znaleźć...zamówię sobie
    za 32 zł plusa, długo się na pdf czeka?

    to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę
    co tam mam ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2011-09-03 08:53:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > że aż żal zaglądać, a Intersport to nawet nie wiem co to. Na TUI mnie
    > nie stać, a telefon mam służbowy. To co mi zostało? Aaaa, H&M. Nie,

    empik może i jest drogi, ale jak się kupi w necie i odbierze osobiście
    to przebija większość ofert z alledrogo, natomiast merlin oferuje czasem
    interesujące promocje, kupuję tam ale nie tak często jak kiedyś

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2011-09-03 10:34:12
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-09-03 10:53, RobertS pisze:
    > empik może i jest drogi, ale jak się kupi w necie i odbierze osobiście
    > to przebija większość ofert z alledrogo,

    Ale na empik to jest Impresja z Millenium ;>

    --
    Raf

  • 20. Data: 2011-09-03 10:35:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-03 10:42, RobertS wrote:

    > to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę
    > co tam mam ;-)>

    Tylko w ipko zamawialem. wlasciwie on-line - przychodzi sms i raport
    jest do pobrania w systemie transakcyjnm...