eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowosci w InteligoNowosci w Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowosci w Inteligo
    Date: Sun, 23 Feb 2003 13:46:30 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
    Message-ID: <b3afp6$fgo$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1046004326 15896 62.179.18.134 (23 Feb 2003 12:45:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Feb 2003 12:45:26 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:229774
    [ ukryj nagłówki ]

    Inteligo zmienia agencje reklamowa i dom mediowy.
    Wg. nieoficjalnych informacji (to brzmi zawsze najlepiej ;) nowa
    agencja bedzie agencja reklamowa Euro RSCG Dialog oraz dom mediowy
    Media Planning Agencja reklamowa Euro RSCG Dialog wygrala przetarg na
    obsluge budzetu strategiczno-kreatywnego, a dom mediowy Media Planning
    wygral przetarg na obsluge mediowa konta Inteligo.
    Juz w marcu czeka nas nowa kampania reklamowa Inteligo - moze dadza
    cos ciekawego z produktow - Karta KRedytowa, kredyt? Bo mBank jakos
    slabiutenko jednak z raklama funduszy, slabiutenko.

    Wysokosc najblizszego budzetu reklamowego Inteligo szacowana jest na
    blisko 3 mln zl (prasa i reklama zewnetrzna)

    Poprzednio budzet mediowy Inteligo obslugiwany byl przez dom mediowy
    MindShare Polska, a budzet strategiczno-kreatywny przez agencje
    reklamowa J. Walter Thompson/Parintex

    Co najlepsze w ubieglm roku - na reklame Inteligo wydalo wg danych
    Expert Monitor ok 9,1 mln zl (dotyczy takze reklam wspolnych), a tutaj
    trzeba przypomiec, ze wlasciwie od maja do listopada akcje reklamowe
    byly ograniczone do minimum...

    Jednym slowem -sprawdzaja sie przepowiednie - w ramach PKO BP sumy
    przeznaczone na reklame Inteligo to jakies male procenty calego
    budzetu. BRE musi natomiast ladowac kase az w trzy rozne projekty...

    Cos mi sie zdaje, ze za niedlugo cos sprzedadza - i ja stawiam, ze
    bedzie to Multibank - tylko wyjdzie na prosta - czyli stawiam na 2005
    rok - sprzedadza Multi. :)


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1