  • 11. Data: 2008-09-09 12:54:21
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szacho pisze:

    > "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Moglbys podac jakies twarde argumenty potwierdzajace Twoja opinie ??

    1.Jak można dodac coś "z wnętrza" do zakładek w przeglądarce?
    2.przez długi czas dla linuksa odpowiedniej wersji flaszki nie było
    KJ

  • 12. Data: 2008-09-09 13:14:50
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "Kamil Jońca" <> wrote in message news:ga5rm1$la4$1@alfa.kjonca...

    > 1.Jak można dodac coś "z wnętrza" do zakładek w przeglądarce?

    zapewne w zaleznosci od rzeczy ktore posiadasz takie opcje masz dostepne,

    > 2.przez długi czas dla linuksa odpowiedniej wersji flaszki nie było

    uzyles czasu przeszlego tak wiec mniemam ze problemu obecnie niema

    Pzdr
    Szacho

  • 13. Data: 2008-09-09 13:30:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Szacho wrote:
    [...]
    > zapewne w zaleznosci od rzeczy ktore posiadasz takie opcje masz dostepne,

    Oczywiście.

    > uzyles czasu przeszlego tak wiec mniemam ze problemu obecnie niema

    Jest jest. Brakuje nadal flasha pod 64 bity, więc przez rozmaite kombinacje
    jakoś się da uruchomić, problem tylko że co chwila zdycha i w miejscu
    flasha jest szary kwadrat.

    Pomijając takie niedogodności, że ktoś np. niedowidzi lub ma rozdzielczość
    3000x2000, i chciałby sobie powiększyć czcionkę - nie da rady.

    Ktoś chciałby sobie zmniejszyć czcionkę, bo jest na 800x600 - też nie da
    rady.

    Chcę sobie otworzyć link w nowym oknie/zakładce - też nie da rady.

    p. m.

  • 14. Data: 2008-09-09 13:39:52
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 09-09-2008 o 13:53:14 Szacho <n...@n...com> napisał(a):

    > Moglbys podac jakies twarde argumenty potwierdzajace Twoja opinie ??
    (...)

    Pozwólcie, że dorzucę swoje 3 grosze: takiej strony nie przeczyta osoba
    niepełnosprawna. Nie tylko niewidoma, ale choćby niedowidząca. Mało?
    pwz

  • 15. Data: 2008-09-09 14:20:01
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "mvoicem" <m...@g...com> wrote in message

    > Jest jest. Brakuje nadal flasha pod 64 bity, więc przez rozmaite kombinacje
    > jakoś się da uruchomić, problem tylko że co chwila zdycha i w miejscu
    > flasha jest szary kwadrat.

    http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?exter
    nalId=6b3af6c9

    > Pomijając takie niedogodności, że ktoś np. niedowidzi lub ma rozdzielczość
    > 3000x2000, i chciałby sobie powiększyć czcionkę - nie da rady.

    Pomijajac skrajnosci, osoba niedowidzaca nie ustawia rozdzielczosci
    w ktorej literki sa dla niej niczym kropki. BTW dla niej ten problem
    bedzie wystepował z wiekszoscią aplikacji, nie tylko internetowych,
    zreszta ma kolo ratunkowe w postaci lupy windowsowkiej :P

    > Ktoś chciałby sobie zmniejszyć czcionkę, bo jest na 800x600 - też nie da
    > rady.

    taka rozdzielczosc, powaznie - widzialem ostatni raz za czasow windows 95
    i na pewno jej nie bede uzywal, watpie tez abys Ty jej uzywal, jak mi nie
    wierzysz to popracuj na takiej pare godzin :)

    > Chcę sobie otworzyć link w nowym oknie/zakładce - też nie da rady.

    i nawiązać nową sesję z serwerem bankowym, potem nawiązac trzecia
    piata, dziesiata hmmmm i wrescie kliknac na cos na poprzedniej karcie
    i patrzec na dziwny error w najlepszym wypadku czytac komuniat
    o wylogowaniu ze wzgledow bezpieczenstwa

    funkcjonalnosc bardzo uzyteczna przy przegladaniu netu - fakt
    ale czy szalenstwo klikania z shiftem jest krytyczna funkcjonalnoscia
    bez ktorej nie da sie obejsc ??

    Pzdr
    Szacho

  • 16. Data: 2008-09-09 14:31:01
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "pwz" <p...@f...pl> wrote in message
    .

    > Pozwólcie, że dorzucę swoje 3 grosze: takiej strony nie przeczyta osoba
    > niepełnosprawna. Nie tylko niewidoma, ale choćby niedowidząca. Mało?
    > pwz

    nie mogłem już,

    a ile znasz niewidomych osób korzystajacych z komputera ?? :D

    pojde dalej ile znasz osob niedowidzacych korzystajacych
    z komputera bez okularow ??

    Pzdr
    Szacho

  • 17. Data: 2008-09-09 15:52:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szacho pisze:
    [...]

    > zapewne w zaleznosci od rzeczy ktore posiadasz takie opcje masz dostepne,
    Oj chyba nie, przynajmniej na stronach informacyjnych mi się nie udało.
    Proszę więc o przykład: jak mogę do zakładek w _przeglądarce_ dodać
    sekcję o kartach kredytowych rajfiego?

    > uzyles czasu przeszlego tak wiec mniemam ze problemu obecnie niema

    Do następnego razu ..., tudzież 64bit.
    KJ

  • 18. Data: 2008-09-09 15:55:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Szacho pisze:
    [..]

    > nie mogłem już,
    >
    > a ile znasz niewidomych osób korzystajacych z komputera ?? :D
    I tu mamy podejście do osób niepełnosprawnych w wykonaniu (tak
    podejrzewam) rajfiego.

    KJ

  • 19. Data: 2008-09-09 16:56:58
    Od: "Szacho" <n...@n...com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szacho pisze:
    > [..]

    > I tu mamy podejście do osób niepełnosprawnych w wykonaniu (tak podejrzewam)
    > rajfiego.

    Prosze wyobraz sobie ta absurdalna sytuacje, a pozniej, odnies sie
    bez kontekstu, do mojej wypowiedzi

    Nie miala ona na celu obrazic niepelnosprawnych tylko uzmyslowic
    przedpiszcy iz osoba niewidoma ma gdzies to czy sa dla niej
    usprawnienia w postaci powiekszania czcionki czy inne.

    Ladnie odwracasz kota ogonem :), nie pracuje w raiff, to sa moje
    prywatne opinie.

    pzdr
    Szacho

  • 20. Data: 2008-09-09 17:02:00
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 9 Sep 2008 13:53:14 +0200, Szacho wrote:

    > Moglbys podac jakies twarde argumenty potwierdzajace Twoja
    > opinie ??

    Flashowe gówno nie działa na mobilnych przeglądarkach (palmtopy,
    smartphony).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki