  • 31. Data: 2008-09-09 19:35:59
    Temat: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Jacek Osiecki pisze:
    > - flash jest powolny jak diabli, najlepiej widać to po "nowej lepszej"
    > stronie rajfiego która ładuje się wieki i na reakcję się dłuugo czeka
    > - flash jest niedopracowany - a to coś się staje nieklikalne, albo trzeba
    > kilka razy klikać żeby strona zareagowała,

    Ot, drugie klikniecie z rzedu na stronie Raiffiego, i juz problem:

    http://img381.imageshack.us/my.php?image=raiffixt4.j
    pg

    ;-)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 32. Data: 2008-09-09 19:42:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, porażka na całego - bo zamiast się zalogować, sprawdzić stan
    > zadłużenia
    > i wylogować (łącznie 15 sekund) muszę się przebijać przez debilne flashowe
    > fajerwerki, zżerające conajmniej minutę...

    Bank się stara, a Ty nie doceniasz. Co bank Ci daje razem z tym interfejsem?
    Tak, tak - PRESTIŻ.

    PRESTIŻ, bowiem:
    1) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają szybkie komputery i dużo pamięci RAM,
    tak że flash nie jest dla nich uciążliwy.
    2) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają szybkie łącza internetowe, więc nie ma
    to znaczenia, że taki serwis chodzi nieco wolniej niż poprzedni, ze względu
    na to, że trzeba przetransferować nieco więcej danych.
    3) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają dużo wolnego czasu na czekanie, aż
    serwis zareaguje na jakieś działanie użytkownika. Jeśli nie zrobi tego za
    pierwszym razem, nie ma sprawy. Nadal mamy wolny czas aby spróbować po raz
    drugi i trzeci.
    4) Jesteś po prostu w gronie klientów Raifffeisen Banku - Żółto na Czarnym!

    marekz

  • 33. Data: 2008-09-09 19:43:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 4) Jesteś po prostu w gronie klientów Raifffeisen Banku - Żółto na
    > Czarnym!

    Jasna cholera - Czarno na Żółtym miało być.

    marekz

  • 34. Data: 2008-09-09 20:10:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> writes:

    > Ot, drugie klikniecie z rzedu na stronie Raiffiego, i juz problem:
    >
    > http://img381.imageshack.us/my.php?image=raiffixt4.j
    pg

    Błąd. U mnie się to dzieje przy _wejściu na stronę rajfiego.

    KJ

  • 35. Data: 2008-09-09 20:13:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Szacho" <n...@n...com> writes:

    > PS jeżeli interesuje Ciebie jakie raiff udostepnia info o kartach i jak
    > jest to zrobione to po prostu napisz wprost, a przesle Tobie info na priv.
    Nie chcę. Chcę to obejrzeć na stronie banku. Jeśli bank ma mnie w terefere
    to ja też terefere.

    KJ

  • 36. Data: 2008-09-09 20:34:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szacho napisał(a):
    > Nieoficjalnie jest juz dostepna nowa wersja Online dla klientow
    > indywidualnych.
    > Aby zalogowac sie do nowej wersji trzeba zamiast klienta indywidulanego,
    > wybrac
    > male firmy, i podac dotychczasowe dane.

    Krotka pilka : czy sa widoczne blokady na KK (przed rozliczeniem) ?

    --
    Mithos

  • 37. Data: 2008-09-10 13:12:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 10:58:32 +0200, Szacho napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Nieoficjalnie jest juz dostepna nowa wersja Online dla klientow
    > indywidualnych.

    ło matko, ło córko!

    Xenocide

  • 38. Data: 2008-09-14 11:49:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Szacho pisze:
    > [...]
    > tak.
    > KJ
    I co doczekam się info jak sobie mogę dodać do zakładek info ze strony
    rajfiego? Czy może jednak w tej super-hiper-interaktywnej technice się
    ... nie da?
    KJ