eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy Raiffeisen OnlineRe: Nowy Raiffeisen Online
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Raiffeisen Online
    Date: Tue, 9 Sep 2008 21:42:18 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <ga6ihm$8bt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <ga5dgh$bvv$1@achot.icm.edu.pl> <ga5fak$f3a$1@alfa.kjonca>
    <ga5glq$f5t$1@achot.icm.edu.pl> <s...@t...ceti.pl>
    <ga5no5$n1b$1@achot.icm.edu.pl> <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1220988279 8573 87.239.217.30 (9 Sep 2008 19:24:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Sep 2008 19:24:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454684
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrngcdjb4.tb4.joshua@tau.ceti.pl...

    > Tak, porażka na całego - bo zamiast się zalogować, sprawdzić stan
    > zadłużenia
    > i wylogować (łącznie 15 sekund) muszę się przebijać przez debilne flashowe
    > fajerwerki, zżerające conajmniej minutę...

    Bank się stara, a Ty nie doceniasz. Co bank Ci daje razem z tym interfejsem?
    Tak, tak - PRESTIŻ.

    PRESTIŻ, bowiem:
    1) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają szybkie komputery i dużo pamięci RAM,
    tak że flash nie jest dla nich uciążliwy.
    2) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają szybkie łącza internetowe, więc nie ma
    to znaczenia, że taki serwis chodzi nieco wolniej niż poprzedni, ze względu
    na to, że trzeba przetransferować nieco więcej danych.
    3) Jesteś w gronie ludzi, którzy mają dużo wolnego czasu na czekanie, aż
    serwis zareaguje na jakieś działanie użytkownika. Jeśli nie zrobi tego za
    pierwszym razem, nie ma sprawy. Nadal mamy wolny czas aby spróbować po raz
    drugi i trzeci.
    4) Jesteś po prostu w gronie klientów Raifffeisen Banku - Żółto na Czarnym!

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1