  • 11. Data: 2008-11-02 23:36:44
    Temat: Re: Nowy konkurs z Citi
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:490e38d0$0$12158$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > To w Citi chyba jakaś prawidłowość jest a może to specjalnie pod te
    > ichnie konkursy. Ja mam o ilę dobrze pamiętam nr 83 0000 albo 38 0000 no
    > jakoś tak w każdym bądź razie cztery zera - ktoś jest lepszy?

    Heh, ja mam tylko dwa zera w ostatnich sześciu cyfrach numeru.

    marekz

  • 12. Data: 2008-11-02 23:37:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > To w Citi chyba jakaś prawidłowość jest a może to specjalnie pod te
    > ichnie konkursy. Ja mam o ilę dobrze pamiętam nr 83 0000 albo 38 0000 no
    > jakoś tak w każdym bądź razie cztery zera - ktoś jest lepszy?

    Eeeee... nie pod konkursy tylko systematyka nadawania numerow. Jesli masz
    taki numer to oznacza, ze masz karte glowna... i ze nie byla nigdy
    zastrzegana ;).

    MK

  • 13. Data: 2008-11-03 09:21:30
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Eeeee... nie pod konkursy tylko systematyka nadawania numerow. Jesli masz
    > taki numer to oznacza, ze masz karte glowna... i ze nie byla nigdy
    > zastrzegana ;).
    >
    > MK

    od pewnego czasu (chyba od kwietnia tego roku) logika to juz nie jest
    stosowana - jesli zstrzegasz/wymieniasz karte dostajesz numer po ktorym nie
    da sie juz okreslic czy jest to glowna i czy i ile razy byla zastrzegana
    (chyba ze dostaniesz replacement z nowa data waznosci, wtedy nie ma potrzeby
    zmiany starego numeru).

  • 14. Data: 2008-11-03 09:25:40
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 09:21:30 +0000, Seba napisał(a):

> [...]
    > nie da sie juz okreslic czy jest to glowna i czy i ile razy byla
    > zastrzegana (chyba ze dostaniesz replacement z nowa data waznosci, wtedy

    Prosiłem o duplikat karty we wrześniu, dostałem *dokładnie* taką samą
    kartę -- ten sam numer (i CVV), ta sama data ważności.
    Szczerze mówiąc bardzo się zdziwiłem.

    Podobnie Citak robi przy wyrabianiu karty dodatkowej ze zdjęciem.
    Najpierw przysyłają zwykły plastik, dopiero później można donieść
    fotografię i wzór podpisu. Nowa karta (ze zdjęciem i podpisem) nie różni
    się danymi od poprzedniej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2008-11-03 11:45:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Nadal uważam, że jest to konkurs dla nudzących się kasjerek. Przejezdza
    kartą, patrzy czy cyfry się zgadzają, jeśli nie wciska Anuluj, i czynność
    powtarza... (kod autoryzacji pojawia się przed zatwierdzeniem transakcji).

    a.

  • 16. Data: 2008-11-03 16:52:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Seba" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > nie
    > da sie juz okreslic czy jest to glowna i czy i ile razy byla zastrzegana

    A to szkoda, bo byl to system prosty i jasny. Hm... az sam sprobuje... skoro
    zrezygnowalem z ubiegania sie o DB to chyba moge poeksperymentowac z Citi
    ;).

    MK

  • 17. Data: 2008-11-03 17:51:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Prosiłem o duplikat karty we wrześniu, dostałem *dokładnie* taką samą
    > kartę -- ten sam numer (i CVV), ta sama data ważności.
    > Szczerze mówiąc bardzo się zdziwiłem.

    To normalne w przypadku duplikatu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-11-03 19:05:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 18:51:18 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > To normalne w przypadku duplikatu.

    Mój przedpiśćca twierdził coś odmiennego. Ja zdania nie mam, ale pewnie
    się zgadzam.

  • 19. Data: 2008-11-03 19:23:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olgierd <n...@r...org> writes:

    > Mój przedpiśćca twierdził coś odmiennego. Ja zdania nie mam, ale pewnie
    > się zgadzam.

    Po zastrzezeniu karty nie mozna juz wydac jej duplikatu, to zupelnie
    inna sprawa. Duplikaty wydaje sie zamiast zniszczonych kart, nie po
    utracie karty itp.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2008-11-03 19:28:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 20:23:32 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Po zastrzezeniu karty nie mozna juz wydac jej duplikatu, to zupelnie
    > inna sprawa. Duplikaty wydaje sie zamiast zniszczonych kart, nie po
    > utracie karty itp.

    OK, wymianę karty potraktowałem jako jej duplikat.