    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy konkurs z Citi
    Date: Mon, 3 Nov 2008 09:25:40 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 09:21:30 +0000, Seba napisał(a):

    > od pewnego czasu (chyba od kwietnia tego roku) logika to juz nie jest
    > stosowana - jesli zstrzegasz/wymieniasz karte dostajesz numer po ktorym
    > nie da sie juz okreslic czy jest to glowna i czy i ile razy byla
    > zastrzegana (chyba ze dostaniesz replacement z nowa data waznosci, wtedy
    > nie ma potrzeby zmiany starego numeru).

    Prosiłem o duplikat karty we wrześniu, dostałem *dokładnie* taką samą
    kartę -- ten sam numer (i CVV), ta sama data ważności.
    Szczerze mówiąc bardzo się zdziwiłem.

    Podobnie Citak robi przy wyrabianiu karty dodatkowej ze zdjęciem.
    Najpierw przysyłają zwykły plastik, dopiero później można donieść
    fotografię i wzór podpisu. Nowa karta (ze zdjęciem i podpisem) nie różni
    się danymi od poprzedniej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl