  • 1. Data: 2006-04-18 14:02:16
    Temat: Nowy program: Powiadamiacz mBank
    Od: "NodeX" <n...@d...pl>

    Witam,

    Chcialbym zareklamowac program, który stworzylem z powodu braku w
    mBanku,
    bardzo waznej dla mnie funkcji - stalego informowania o przelewach:

    wiecej informacji: http://www.mbank.nodex.pl/?news

    moze sie komus jeszcze przyda, program jest darmowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Kielak 'NodeX'

  • 2. Data: 2006-04-18 14:29:38
    Temat: Re: Nowy program: Powiadamiacz mBank
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > moze sie komus jeszcze przyda, program jest darmowy.

    a co z linuxowcami? jest wersja na mono? ;-)

    ps
    nie wiem jak inni ale ja tam wolal bym nie podawac loginu, nr-ow kont i hasel
    ;-) w jakims programkiu .exe w dodatku nie podpisanym cyfrowo przez bank i/lub
    ktorego kodu zrodlowego nie znam...

  • 3. Data: 2006-04-18 14:40:16
    Od: "NodeX" <n...@d...pl>

    Nie ma wersji na mono,

    Zapewne strach spowodowany wpisywaniem loginu i hasła odstraszy wiele
    osób, mam nadzieję jednak ze niektorzy zaufają jak nie mi, to
    firewall'om (program komunikuje sie tylko i wylacznie z
    https://mbank.com.pl)

    Starałem się o autoryzację w mBanku jednak Pani napisała mi, że
    nie wspierają takich rozwiązań.... no i tyle z tej bajki :/

    Do pewnego etapu robiłem ten projekt z zamiarem udostępnienia kodu
    źródłowego, jednak po tym ile nerwów straciłem na dostosowanie
    wyświetlania kontrolek (transparency, migotanie itp) stwierdziłem,
    że zachowam go tylko dla siebie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Kielak 'NodeX'

  • 4. Data: 2006-04-18 15:13:44
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

[...]

    Wyglada fajnie.
    Ale tak, jak napisał Michał, trzeba mieć sporo odwagi, żeby do takiego
    programu wpisać sowje hasła

[...]

    W takim razie podejrzewam, że będziesz z niego sam korzystał.
    Szkoda, że mbank nie wspiera takich rozwiązań

    Tomek

  • 5. Data: 2006-04-18 15:23:37
    Od: "Paweł Kielak 'NodeX'" <n...@d...pl>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message
    > W takim razie podejrzewam, że będziesz z niego sam korzystał.

    Nie :) udało się przekonać wiele osób, chociaż nie jest to liczba jaką
    chciałbym...

    Kod źródłowy można obejrzeć przez program ildasm.exe z pakietu .NET
    Framework
    nie jest to czysty kod w C#, ale naprawdę jasno z niego wynika, że program
    nie robi nic głupiego.

    > Szkoda, że mbank nie wspiera takich rozwiązań

    A może wspiera, tylko z niekompetentą osobą rozmawiałem,
    zaoferowałem kod źródłowy i możliwość stałej współpracy,
    możliwe, że pomyśleli, że chce od nich jakieś duże pieniądze wyłuskać, a oni
    są tacy biedni

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Kielak 'NodeX'

  • 6. Data: 2006-04-18 16:28:51
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

> [...]
    >zaoferowałem kod źródłowy i możliwość stałej współpracy,
    >możliwe, że pomyśleli, że chce od nich jakieś duże pieniądze wyłuskać, a oni

    pomyśl chwilę: jaką korzyść miałby bank z czegoś takiego? Gdyby
    naprawdę chcieli wesprzeć dostęp off-line to na pewno nie byłoby to w
    ten sposób zrobione, a raczej np. przy pomocy usług web (web
    services).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2006-04-19 06:47:24
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Paweł Kielak 'NodeX'" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Framework
    > nie jest to czysty kod w C#, ale naprawdę jasno z niego wynika, że program

    Do tego można użyć też programu Reflector. Wygodny, darmowy bajer.

    Miroo

  • 8. Data: 2006-04-19 08:03:45
    Od: "Paweł Kielak 'NodeX'" <n...@d...pl>

    "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote in message
    > Do tego można użyć też programu Reflector. Wygodny, darmowy bajer.

    No tak pomyliłem się... można nim obejrzeć kod w czystej formie

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel Kielak 'NodeX'

  • 9. Data: 2006-04-19 08:51:19
    Od: "MisiuS" <x...@x...pl>

    > Chcialbym zareklamowac program, który stworzylem z powodu braku w
    mBanku,
    bardzo waznej dla mnie funkcji - stalego informowania o przelewach:

    ale my juz mamy taki program ;))

    zwie sie emSzmal 2
    http://www.mksoft.pl/emSzmal2/?p=about.htm

    pozdr. :)
    /C# ostatnio w modzie ;)/

  • 10. Data: 2006-04-19 10:13:26
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > /C# ostatnio w modzie ;)/

    eee tam java rulez! - sciagasz darmowego jara z DOM api i piszesz crawlera ktory
    biega po stronie, np parsuje HTML'a no i oczywiscie jest startowany z jakiegos
    "job runnera"/timera ;-) - i aplikacja gotowa! nawet pod linuxem pojdzie ;-)