  • Data: 2004-04-20 06:29:52
    Temat: Nowy wygląg www e-Integrum
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BGŻ znowu zmieniło wygląg internetowych stron e-Integrum. Jak
    dotychczas - to wg mnie zmiany idą w dobrym kierunku. Przede wszystkim
    uprościli nawigację - kiedyś wszystko rozwijało sie z menu bocznego,
    teraz zastosowali 2 menu - poziome - główne i boczne - szczegółowe. W
    funkcjonalności większych zmian nie zanotowalem.

    Mam tylko takie zastrzeżenie - w niektórych opcjach lista "zdarzeń"
    wyświetla się od najmłodszego do najstarszego, a w innych, odwrotnie.
    I to możnaby ujednolicić - oczywiście oprócz downloadowanej historii
    operacji, ale to inna para kaloszy.

    Grzexs